ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОФІЦЕРІВ БАГАТОНАЦІОНАЛЬНИХ ШТАБІВ

Автор(и)

  • Н. Шалигіна Навчально-науковый центр іноземних мов Національного університету оборони України імені Івана Черняховського, Україна https://orcid.org/0000-0002-4212-0049

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2018-1/305-318

Ключові слова:

методика, розвиток, комунікативна компетентність, офіцер багатонаціонального штабу, етапи, форми, методи, навчальні прийоми, засоби навчання.

Анотація

Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню методики розвитку комунікативної компетентності офіцерів багатонаціональних штабів під час військово-професійної підготовки до участі у міжнародних операціях з підтримання миру та безпеки. З’ясовано, що методика розвитку комунікативної компетентності офіцерів багатонаціональних штабів може бути успішно реалізована за умови впровадження спецкурсу «Основи службово-ділового спілкування». Встановлено, що поетапне вивчення тем спецкурсу під час навчально-аудиторної діяльності та застосування навчально-методичного комплексу, що ґрунтується на інноваційних технологіях інтерактивного навчання, є важливими педагогічними умовами ефективності розробленої методики.  

Посилання

Gez, N. I. (1969). Sistema uprazhnenij i posledovatel'nost' razvitija rechevyh umenij i navykov [The system of exercises and the sequence of development of speech skills]. Inostrannye jazyki v shkole, 6, 29–40 (in Russian).

Kostrytsia, N. M. (2005). Dilovi ihry v pidhotovtsi fakhivtsiv do upravlinskoi diialnosti: navch.-metod. posib. [Business games in preparation of specialists for management activity: teaching method. manual]. K.: Nauk. metod. tsentr ahrarnoi osvity (in Ukrainian).

Kuzminskyi, A. I. (2005). Pedahohika vyshchoi shkoly: navch. posib. [Pedagogy of higher education: teaching manual]. K.: Znannia (in Ukrainian).

Nikolaieva, S. Yu. (Ed.). (2002). Metodyka vykladannia inozemnykh mov u serednikh navchalnykh zakladakh: pidruchnyk [Methods of teaching foreign languages in secondary schools: textbook]. K.: Lenvit (in Ukrainian).

Haidenko, Yu. O. (2016). Metodychni rekomendatsii do orhanizatsii ta provedennia dilovykh ihor na zaniattiakh z inozemnoi movy u tekhnichnykh universytetakh [Elektronnyi resurs] [Methodical recommendations for organizing and conducting business games in foreign language classes at technical universities [Electronic resource]]. K.: NTUU «KPI» (in Ukrainian).

Babanskij Ju. K. (Ed.). (1988). Pedagogika: ucheb. posob. dlja pedagogicheskih institutov [Pedagogy: learning guide for pedagogical institutes]. M.: Prosveshhenie (in Russian).

Sysoieva, S. O. (2011). Interaktyvni tekhnolohii navchannia doroslykh: navch.-metod. posib. [Interactive learning technologies for adults: teaching method. manual]. NAPN Ukrainy, In-t pedahohichnoi osvity i osvity doroslykh – National Academy of Sciences of Ukraine, Institute of Pedagogical Education and Adult Education. – K.: VD «EKMO» (in Ukrainian).

Siroshtan, O. V. (2012). Interaktyvni metody navchannia v protsesi profesiinoi pidhotovky maibutnikh sotsialnykh pratsivnykiv [Interactive teaching methods in the process of training future social workers]. Sotsialna pedahohika: teoriia ta praktyka, 1, 85-90 (in Ukrainian).

Skliarenko, N. K. (1999). Suchasni vymohy do vprav dlia formuvannia inshomovnykh movlennievykh navychok i vmin [Modern requirements for exercises for the formation of foreign language skills and abilities]. Inozemni movy, 3, 3–8 (in Ukrainian).

Pometun, O. I. (Ed.). (2004). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia: nauk.-metod. posib. [Modern lesson. Interactive Learning Technologies: scientific and method. manual]. K.: Vydavnytstvo. A. S. K. (in Ukrainian).

Fitsula, M. M. (2006). Pedahohika vyshchoi shkoly: navch. posib. [Pedagogy of higher

education: teaching. manual]. K.: «Akademvydav» (in Ukrainian).

Shalyhina, N. P. (2017). Naukovo-teoretychni zasady metodyky rozvytku komunikatyvnoi kompetentnosti ofitseriv bahatonatsionalnykh shtabiv [Scientific and theoretical framework of the methodology for the development of multinational staff officers` communicative competence]. Osvita doroslykh: teoriia, dosvid, perspektyvy, 1 (13), 314–326 (in Ukrainian).

Yahupov, V. V. (2003). Pedahohika: navch. posib.[Pedagogy: teaching manual]. K.: Lybid (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-02-25

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ