РОЛЬ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ЗВ’ЯЗКІВ В ІНШОМОВНІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ

Автор(и)

  • О. Бабіч Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-4303-2913

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2018-2/18-27

Ключові слова:

міждисциплінарні зв’язки, іншомовна професійна підготовка, майбутні офіцери-прикордонники.

Анотація

Статтю присвячено характеристиці міждисциплінарних зв’язків в іншомовній підготовці майбутніх бакалаврів зі спеціальності «Безпека державного кордону». Навчальна дисципліна «Іноземна мова за професійним спрямуванням» пов’язана з обов’язковими і вибірковими компонентами освітньої програми підготовки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Іншомовна професійна підготовка курсантів передбачає оволодіння загальними, професійними компетентностями за спеціальністю, компетентностями за вибором навчального закладу, компетентностями за вибором курсанта. Цикл загальної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників передбачає зв’язок іншомовної професійної підготовки курсантів з обов’язковими дисциплінами загальнонаукової компоненти і вибірковими дисциплінами (за вибором навчального закладу).

Біографія автора

О. Бабіч, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук

Посилання

BloshchynskyiI.H. (2017). Peculiarities of professional training of the US Border Patrol Special Operations Group`s agents. Comparative Professional Pedagogy. Vol. 7. Issue 3. 42–48. (in English).

BloshchynskyiI.(2015). Peculiarities of US Border Guard Officer’s Training at the Federal Law Enforcement Training Center Using Online Campus. Comparative Professional Pedagogy.. Vol. 5. Issue 4. 57–61. (in English).

BloshchynskyiI. , Halus O., PochekalinI., and Taushan D. (2018). Vykorystannia electronnykh navchalno-metodychnykh komplexiv dlia vdoskonalennia pidhotovky maibutnikh bakalavriv filolohii. [Use of electronic educational and methodological software packages for improving the preparation of future bachelors of philology]. Information technologies and learning tools. Vol. 66. No 4. 105–121. Available at : https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2327). (in Ukrainian).

Bloshchynskyi I. H. (2017). Vykorystannia spetsializovanoho prohramnoho dodatku Anki pid chas samostiinoi profesiinoi inshomovnoi pidhotovky maibutnih ofitseriv-prykordonnykiv do skladannia derzavnyh ekzameniv. [Usage of Anki specialised program application during future Border Guard officers’ independent foreign language professional training for passing state examination]. Information technologies and learning tools. Vol. 58. No 2. 49–58. Available at : https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1605. (in Ukrainian).

Vasylyshyna, N.M. (2014). Mizhpredmetni zviazky u protsesi navchannia inozemnoi movy studentiv z mizhnarodnoho biznesu [Interdisciplinary ties in the process of teaching students the foreign language on international business] Naukovi zapysky: zbirnyk naukovykh prats; MONMS Ukrainy, vyd-vo NPU im. M.P. Drahomanova, Vyp. 120, 34-39. (in Ukrainian).

Honcharenko, S. U. (1997). Ukrayinskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical dictionary] pid red. S. Holovko. Kyiv : Lybid, 374 (in Ukrainian).

Hrynkiv, M. I. Realizatsiya mizhpredmetnykh zviazkiv na urokakh anhliiskoi movy [Interdisciplinary ties implementation at the English lessons] Available at : http://lvivproflicej.com.ua/image/data/vukladachi/grunkiv.doc. (in Ukrainian).

Yevtushenko, N. I. (2013). Intehratsiia inozemnykh mov za profesiinym napriamkom z dystsyplinamy humanitarnoho tsyklu [Integration of foreign languages for specific purposes with humanities disciplines cycle]. Pedahohika vyshchoi ta serednoi shkoly. Vyp. 38. 205-208. (in Ukrainian).

Yefimova, O. M. (2012). Mizhpredmetni zviazky v protsesi navchannia inozemnym movam ta yikh vplyv na yakist pidhotovky kursantiv vyshchykh viyskovykh navchalnykh zakladiv [Interdisciplinary ties in the process of teaching the foreign languages and their impact on the quality of cadets training of higher military educational establishments]. Naukovi zapysky Natsionalʹnyy universytet «Ostrozka akademiia». Filolohichna. Vyp. 23. 266-267. Available at : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_23_87. (in Ukrainian).

Osvitno-profesiina prohrama pidhotovky pershoho (bakalavrskoho) rivnia. (2018). [Educationa and professional program of the first level (Bachelor) training] Haluz znan - 25 «Viiskovi nauky, natsionalna bezpeka, bezpeka derzhavnoho kordonu». Spetsialnist - 252 «Bezpeka derzhavnoho kordonu». Khmelnytskyi: NADPSU, 55 (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-05

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ