РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • В. Артемов Національна академія Служби безпеки України, Україна
  • В. Cеріков Національна академія Служби безпеки України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2017-1/3-11

Ключові слова:

педагогічна майстерність, професійної готовності, професійна компетентність, метакомпетентність, предметна компетентність, компетентнісно-орієнтований підхід, кластерний аналіз.

Анотація

У статі здійснено спробу дослідити проблеми розвитку педагогічної майстерності викладача вищого військового навчального закладу зі специфічними умовами навчання. Проблема розвитку педагогічної майстерності викладача ВНЗ зі специфічними умовами навчання полягає у детальному вивченні структури його педагогічної компетентності і відповідно у створенні, розробці й подальшому впровадженню в систему військової освіти механізмів підготовки викладача-майстра – акмепрофесіонала, якому властива самоорганізація і саморозвиток під впливом певних акмеологічних та деонтологічних факторів, умов і ресурсів. 

Біографії авторів

В. Артемов, Національна академія Служби безпеки України

доктор педагогічних наук, доцент

В. Cеріков, Національна академія Служби безпеки України

старший науковий співробітник

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-06

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ