ДЕЯКІ ШЛЯХИ ТА ЗАХОДИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ІНТЕРЕСАХ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Г. Капосльоз, Ю. Бодрик, О. Мельниченко

Анотація


У статті визначено місце та роль наукових досліджень у забезпеченні освітньої діяльності вищих військових навчальних закладів (організації, реалізації та забезпечення освітнього процесу), окреслено проблемні питання організації наукових досліджень для забезпечення освітньої діяльності вищого військового навчального закладу, можливі шляхи їх вирішення та заходи, що доцільно провести.


Ключові слова


вищий військовий навчальний заклад; освітня діяльність; наукове забезпечення; наукове дослідження.

Повний текст:

PDF

Посилання


Model perspektyvnoyi systemy naukovoho zabezpechennya funktsionuvannya ta rozvytku viyskovoyi osvity: Zvit pro naukovo-doslidnu robotu shyfr “Kontseptsiya NZ (promizhnyy). [Model of a perspective system of scientific support for the functioning and development of military education: Report on research work cipher “Concept of NZ” (intermediate)], NUOU, 2017. – 283 s. (in Ukrainian).

Navishcho suspilstvu sohodni potribna nauka? M. Strikha, K. Matviyenko. [Why society today needs science?] [Electronic resource]. – Rezhym dostupu : https://day.kyiv.ua/uk/article/panorama-dnya/navishcho-suspilstvu-sogodni-potribna-nauka.

Alimpiyev, A. M. (2014). Modeli i metody planuvannya ta upravlinnya naukovymy doslidzhennyamy. [Models and methods of planning and management of scientific researches]. metody Nauka i tekhnika Povitryanykh Syl Zbroynykh Syl Ukrayiny, 2(15), 173–176 (in Ukrainian).

Safronov, O. V. (2015) Orhanizatsiya naukovoyi ta naukovo-tekhnichnoyi diyalnosti u Zbroynykh Sylakh Ukrayiny v osoblyvyy period. [Organization of scientific and scientific and technical activities in the Armed Forces of Ukraine in a special period, Viyskova osvita, 2, 211–220 (in Ukrainian).

Stepashko, V. Model naukovo-doslidnoyi roboty vyshchoho navchalnoho zakladu [Model of research work of the higher educational institution]. Rezhym dostupu : http://library.udpu.org.ua/library_files /psuh_pedagog_ probl_silsk shkolu/17/visnuk __3.pdf.

Kaposloz, H. V. (2017) Zakordonnyy dosvid orhanizatsiyi naukovykh doslidzhen v interesakh vyshchoyi osvity [Foreign experience of organization of scientific research in the interests of higher education]. Zbirnyk naukovykh prats Viyskova osvita, 2, 85–98 (in Ukrainian).

Dzyubchuk, R. (2017) Mistse ta rol naukovykh doslidzhen u zabezpechenni osvitnoyi diyal nosti vyshchoho viyskovoho navchalnoho zakladu tekhnichnoho profilyu pidhotovky [The place and role of scientific research in providing educational activities of the higher military educational institution of the technical profile of training]. Viyskova osvita, 2, 57–68 (in Ukrainian).

Kaposloz, H. V. (2015) Deyaki aspekty monitorynhu naukovoho zabezpechennya funktsionuvannya ta rozvytku pedahohichnoyi systemy vyshchoho viysʹkovoho navchalʹnoho zakladu [Some aspects of monitoring the scientific support of the functioning and development of the pedagogical system of the higher military educational institution]. Viyskova osvita, 2015. 2, 93–105 (in Ukrainian).

Good Research Practice – what is it? Views, guidelines and examples. The Swedish Research Council. https://www.vr.se/download/Good+Research+Practice+20+april.pdf.

Hughes, W. (2001) What makes a good research paper? ARCOM Newsletter, 16 (3), pp. 1-4. http://centaur.reading.ac.uk/4306.

Research Innovation. Grand Canyon University, Center for Innovation in Research and Teaching. https://cirt.gcu.edu/research


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Модель перспективної системи наукового забезпечення функціонування та розвитку військової освіти: Звіт про науково-дослідну роботу шифр “Концепція НЗ (проміжний). НУОУ, Київ, 2017. 283 с.

2. Стріха М., Матвієнко К. Навіщо суспільству сьогодні потрібна наука? URL: https://day.kyiv.ua/uk/article/panorama-dnya/navishcho-suspilstvu-sogodni-potribna-nauka.

3. Алімпієв А. М., Гриб Д. А., Демідов Б. О. Моделі і методи планування та управління науковими дослідженнями Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. 2014. № 2(15). С. 173–176.

4. Сафронов О. В. Прохоров О. А., Полторак М. Ф. Організація наукової та науково-технічної діяльності у Збройних Силах України в особливий період. Збірник наукових праць “Військова освіта”. Київ, 2015. № 2. С. 211–220.

5. Степашко В. Модель науково-дослідної роботи вищого навчального закладу URL : http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/17/visnuk_3.pdf (дата звернення: 18.01.18)

6. Капосльоз Г. В., Бодрик Ю. Г., Мельниченко О. С. Закордонний досвід організації наукових досліджень в інтересах вищої освіти. Збірник наукових праць “Військова освіта”. Київ, 2017. № 2. С. 85–98.

7. Дзюбчук Р. , Капосльоз Г.В., Розумний О. Місце та роль наукових досліджень у забезпеченні освітньої діяльності вищого військового навчального закладу технічного профілю підготовки. Збірник наукових праць “Військова освіта”. Київ, 2017. № 2. С. 57–68.

8. Капосльоз Г. В. Деякі аспекти моніторингу наукового забезпечення функціонування та розвитку педагогічної системи вищого військового навчального закладу. Збірник наукових праць “Військова освіта”. Київ, 2015. № 2. С. 93–105.

8. Good Research Practice – what is it? Views, guidelines and examples. The Swedish Research Council. : https://www.vr.se/download/Good+Research+Practice+20+april.pdf.

10. Hughes, W. (2001) What makes a good research paper? ARCOM Newsletter, 16 (3), pp. 1-4.: http://centaur.reading.ac.uk/4306.

11. Research Innovation. Grand Canyon University, Center for Innovation in Research and Teaching.: https://cirt.gcu.edu/research.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.