МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВВНЗ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/197-206Ключові слова:
фахова компетентність, викладач ВВНЗ, військовий педагог, методологічний підхід, педагогічний принцип.Анотація
Статтю присвячено проблемі обґрунтування методологічних підходів до розвитку фахової компетентності викладачів вищих військових навчальних закладів та військових підрозділів вищих навчальних закладів (ВВНЗ) у системі післядипломної освіти. У статті наведено аналіз підходів до розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ, розкрито їхній зміст, провідні ідеї та положення, а також обґрунтовано практичні шляхи застосування у системі вищої військової освіти.