СУБ’ЄКТИВНА ОЦІНКА БЕЗПЕКИ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВИЩОГО ВІЙСЬКВОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: ПРОБЛЕМИ МЕТОДОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Н. Тарасенко Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/226-233

Ключові слова:

освітнє середовище, безпека освітнього середовища, учасники освітнього процесу, вищий військовий навчальний заклад, критерії, емпіричне дослідження.

Анотація

 

У статті здійснено класифікацію критеріїв оцінки безпеки освітнього середовища вищого війкового навчального закладу (захищеність від насильства учасників освітнього процесу, референтність освітнього середовища, задоволеність всіх учасників освітнім середовищем та інші). На основі компаративного аналізу сучасних наукових розробок у сфері дослідження безпеки освітнього середовища, емпіричної операціоналізації поняття безпеки освітнього середовища вищого військового навчального закладу запропонована система емпіричних індикаторів відповідного явища. Обґрунтовано шкалу вимірювання суб’єктивної оцінки безпеки освітнього середовища та запропоновано схему інтерпретації отриманих оцінок.            

Біографія автора

Н. Тарасенко, Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного

 

 

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-19

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ