СПІЛЬНІ ТА ВІДМІННІ ЦІЛІ Й ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТА ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • А. Кучерявий Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна
  • Ю. Бура Національний авіаційний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-1/165-170

Ключові слова:

виховання, цілі, принципи, педагог, військовослужбовець, державний службовець.

Анотація

Стаття присвячена розв’язанню проблеми відсутності теоретичних; методичних та технологічних засад проектування процесу виховання особистості державного службовця; якими є педагоги та військові. Розглянуто цілі їхнього виховання: зорієнтованість на формування провідних рис особистості професіонала; тих характеристик; які не є провідними в моделі фахівця; але є обов’язковими та допоміжними (забезпечувальними) до них; та тих якостей; що зумовлені потребами самовиховання фахівця. Визначено спільні принципи виховання педагогів і військових; відзначено серед них такі; що забезпечують формування особистості державного службовця; є спільними з огляду на встановлення напрямів виховної роботи; зорієнтованих на формування спільних для представників обох професій рис особистості.

Біографія автора

А. Кучерявий, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

доктор педагогічних наук

доцент

 

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-01

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ