СПІЛЬНІ ТА ВІДМІННІ ЦІЛІ Й ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТА ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-1/165-170Ключові слова:
виховання, цілі, принципи, педагог, військовослужбовець, державний службовець.Анотація
Стаття присвячена розв’язанню проблеми відсутності теоретичних; методичних та технологічних засад проектування процесу виховання особистості державного службовця; якими є педагоги та військові. Розглянуто цілі їхнього виховання: зорієнтованість на формування провідних рис особистості професіонала; тих характеристик; які не є провідними в моделі фахівця; але є обов’язковими та допоміжними (забезпечувальними) до них; та тих якостей; що зумовлені потребами самовиховання фахівця. Визначено спільні принципи виховання педагогів і військових; відзначено серед них такі; що забезпечують формування особистості державного службовця; є спільними з огляду на встановлення напрямів виховної роботи; зорієнтованих на формування спільних для представників обох професій рис особистості.