МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: “ВИКЛАДАЧ ОЧИМА КУРСАНТА”
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2015-1/84-92Ключові слова:
якість вищої освіти, якість освітньої діяльності, якість навчальних занять, професійна компетентність викладача, військовий фахівець, військова освіта, моніторинг якості освіти.Анотація
В статті аналізується сутність понять “якість вищої освіти”, “якість освітньої діяльності”, “моніторинг якості освітньої діяльності”, “професійна компетентність науково-педагогічних працівників”. Розглядаються певні проблеми, що пов’язані з особливостями здійснення моніторингу якості освітнього процесу у вищих військових навчальних закладах і військово-навчальних підрозділах вищих навчальних закладів. Основну увагу при цьому приділено моніторингу професійної компетентності науково-педагогічних працівників та психолого-педагогічній складовій цієї компетентності. Запропоновано інструментарій (опитувальник) щодо оцінювання рівня її прояву за результатами опитування курсантів (слухачів) стосовно якості проведених викладачем навчальних занять із застосуванням відповідних показників та критеріїв.