МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: “ВИКЛАДАЧ ОЧИМА КУРСАНТА”

Автор(и)

  • А. Зельницький Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2015-1/84-92

Ключові слова:

якість вищої освіти, якість освітньої діяльності, якість навчальних занять, професійна компетентність викладача, військовий фахівець, військова освіта, моніторинг якості освіти.

Анотація

     В статті аналізується сутність понять “якість вищої освіти”, “якість освітньої діяльності”, “моніторинг якості освітньої діяльності”, “професійна компетентність науково-педагогічних працівників”. Розглядаються певні проблеми, що пов’язані з особливостями здійснення моніторингу якості освітнього процесу у вищих військових навчальних закладах і військово-навчальних підрозділах вищих навчальних закладів. Основну увагу при цьому приділено моніторингу професійної компетентності науково-педагогічних працівників та психолого-педагогічній складовій цієї компетентності. Запропоновано інструментарій (опитувальник) щодо оцінювання рівня її прояву за результатами опитування курсантів (слухачів) стосовно якості проведених викладачем навчальних занять із застосуванням відповідних показників та критеріїв.

Біографія автора

А. Зельницький, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

кандидат педагогічних наук

професор

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-27

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ