САМОВИЗНАЧЕННЯ ЮНАКА ТА ВИХОВНИЙ ВПЛИВ ІСТОРИЧНИХ ПРИКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-1/69-76Ключові слова:
юнацький вік, самовизначення юнака, криза ідентичності, ідеали, моральні цінності, інстинкт суспільності, емпатійне розуміння.Анотація
У даній статті розглянуто основні особливості юнацького віку, питання психологічної готовності до дорослого життя, основні завдання юнацького віку. Розглянуто умови подолання кризи ідентичності юнака. А також вплив сучасного світу на формування ідентичності юнака та виховні можливості реальних прикладів реальних людей, що вписали свої імена на сторінки історії завдяки власній відвазі та жертовності. Подано роздуми та висновки видатних мислителів, психологів минулого та сучасності щодо становлення особистості людини в суспільстві, єдності суспільно значущих цінностей з цінностями кожного свідомого члена людського суспільства. Описано приклади взаємодії педагогів з учнями у напрямку їх особистісного зростання, формування патріотичних та загальнолюдських цінностей у підростаючого покоління, свідомого ставлення до життя.