ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ІНШОМОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ІЗ СУСПІЛЬНИХ НАУК
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-2/218-225Ключові слова:
компетентність, компетенції, комунікативно-компетентнісний підхід, іншомовна професійна комунікативна компетенція, професійна міжкультурна компетенція, іншомовна рефлексивна компетенція, металінгвістична компетенція викладача іноземних мов.Анотація
Стаття присвячена розгляду проблеми запровадження компетентнісного підходу на підставі професійного спрямування підготовки фахівців із суспільних наук. Аналізуються види іншомовних компетенцій, можливості застосування різних компетенцій у навчальній і майбутній професійній діяльності фахівця. Обґрунтовуються визначення термінологічних сполучень “іншомовна професійна комунікативна компетенція”, “професійна міжкультурна компетенція” “іншомовна рефлексивна компетенція”. Авторська концепція представлена через визначення поняття “комунікативно-компетентнісний підхід”, а також формулювання компетенцій студента і викладача іноземних мов.