РОЗВИТОК СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ ЗА СТАНДАРТАМИ НАТО

Автор(и)

  • Ігор Плохута Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-6556-294X

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2021-43/222-233

Ключові слова:

вища освіта, професійна військова освіта, професіоналізація, рівні військової освіти.

Анотація

У статті розглянуто існуючий стан і аналіз перспектив розвитку системи військової освіти України на шляху до досягнення стандартів НАТО. Приділено увагу перспективам розвитку військової освіти.

Посилання

Приходько Ю.І. Якість підготовки військових фахівців як системно-технологічна категорія / Ю.І. Приходько //Вісник Київського національного університету ім. Т. Шевченка. Сер. “Філософія”, “Політологія”. – Вип. 96. – 2009. ─ С. 138-141.

Толок І. Особливості підготовки військових фахівців тактичного рівня у ВВНЗ США та окремих країн НАТО / І. Толок, Ю. Супрунов // Військова освіта. – 2018. – № 1(37) – С. 259-271.

Agbaria А. The “social soldier” and the mission to “retrieve the lost honor”: An ideal image of the desired graduate of an Israeli general pre-military academy / Ayman Agbaria, Zach Shmueli // International Journal of Educational Development. – Vol. 66. – April 2019. – P. 88-95.

Augier М. Innovative Thinking: The Role of Professional Military Education / Mie Augier, Wayne Hughes. – URL: http://cimsec.org/innovative-thinking-the-role-of-professional-military-education/40280.

Academic program class of 2020. Curriculum and Course Descriptions / Office of the Dean. – West Point, New York: United States Military Academy, 2020. – 679 р.

Freidson, E. Professionalism: The Third Logic / Freidson E. – Chicago: University of Chicago Press, 2001.

Hersh M. Professional Ethics and Social Responsibility: Military Work and Peacebuilding / Marion Hersh // IFAC-PapersOnLine. – Vol. 50. – № 1. – July 2017. – P. 10592-10602.

Kelley K. Getting to the Goal in Professional Military Education / Kevin P. Kelley, Joan Johnson-Freese // Orbis. A Journal of World Affairs. – Vol. 58. – № 1. – Winter 2014. – P. 119-132.

Johnson-Freese J. The Reform of Military Education: Twenty-Five Years Later / Joan Johnson-Freese // Orbis. A Journal of World Affairs. – Vol. 56. – № 1. – 2012. – P. 135-153.

Kohn R. First Priorities in Military Professionalism / Richard H. Kohn // Orbis. A Journal of World Affairs. – Vol. 57. – № 3. – Summer 2013. – P. 380-389.

Professional Military Education: A Cross-Cultural Survey (Studies in Military Psychology and Pedagogy) / Ed. by D. Jalili and H. Annen. – Berlin, New York, Oxford, Wien: Piter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2019. – 234 p.

U.S. Army Headquarters, training and doctrine command. Field Manual 25-101: Training the Force: Battle Focused Training. – Washington, DC: Department of the Army, 1990.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-10

Номер

Розділ

Статті