СИСТЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2017-1/25-30Ключові слова:
майбутній офіцер-прикордонник, система, професійна підготовка, технології дистанційного навчання.Анотація
У статті обгрунтовано систему професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників на основі технологій дистанційного навчання. Основну увагу приділено характеристиці таких складників системи: мета, вимоги до фахівця, основні принципи та завдання, методологічні підходи, компоненти, сутність процесу навчання (планові та позапланові заняття, самостійна підготовка, виховні заходи), цикли та етапи підготовки, суб’єкти освітнього процесу, методи навчання і викладання, електронні навчально-методичні комплекси, навчально-методичне забезпечення, види, засоби та форми організації освітнього процесу, технології та платформи дистанційного навчання, педагогічні умови, кінцевий результат навчання.