ОЦІНКА РІВНЯ РОЗВИТКУ ОДНІЄЇ ІЗ СТОРІН ПСИХОМОТОРНИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/274-280Ключові слова:
молодші школярі, координаційні здібності, фізична культура, психомоторні якостіАнотація
Молодший шкільний вік дитини - це вік, коли проходить черговий період глибоких якісних змін усіх систем організму, його вдосконалення. Разом з тим, молодший шкільний вік найбільш сприятливий для формування у дітей психомоторних якостей. Тому ціллю нашого дослідження було визначення рівня розвитку психомоторних якостей в учнів молодших класів на уроках з фізичної культури. Дослідження здійснювалось за допомогою тестів направлених на визначення рівня розвитку однієї із сторін психомоторних якостей, а саме моторної сторони. Тестування було направлене на визначення рівня розвитку всіх компонентів координаційних здібностей. В ході нашого експерименту було визначено, що рівень моторної сторони психомоторних якостей не відповідає позитивному рівню розвитку в учнів молодших класів.