СТРУКТУРНА МОДЕЛЬ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2023-48/186-196

Ключові слова:

вищі військові навчальні заклади; індивідуальна підготовка; модель; моніторинг; науково-педагогічна діяльність; науково-педагогічні працівники; якість; розвиток; педагогічне моделювання; діагностика.

Анотація

У статті розглянуто модель моніторингу якості індивідуальної підготовки
науково-педагогічних працівників вищих військових навчальних закладів. Розкрито сутність,
основне призначення моніторингу якості індивідуальної підготовки науково-педагогічних
працівників вищих військових навчальних закладів. Виокремлено та обґрунтовано основні
характеристики, закономірності та систему принципів моніторингу якості індивідуальної
підготовки науково-педагогічних працівників вищих військових навчальних закладів з позицій
системного, синергетичного, процесного та кваліметричного підходів. Проведено
структурно-компонентний аналіз запропонованої моделі.

Біографії авторів

Леонід Олійник, Національний університет оборони України, м. Київ

доктор педагогічних наук,
старший науковий співробітник

Сергій Іллющенко, Національний університет оборони України, м. Київ

доктор філософії

Богдан Гнесь, Національний університет оборони України, м. Київ




Андрій Семенов, Національний університет оборони України, м. Київ



Посилання

Annienkova I. P. Teoriia i metodyka monitorynhu yakosti profesiinoi diialnosti naukovo-

pedahohichnykh pratsivnykiv vyshchykh navchalnykh zakladiv : dys. ... d-ra ped. nauk : 13.00.06. Starobilsk, 2016. 505 s.

Beztelesna L. I., Pecheniuk A. V. Upravlinnia profesiinym rozvytkom naukovo-

pedahohichnykh pratsivnykiv : monohrafiia. Rivne : NUVHP, 2016. 198 s.

Vdovin O. H., Palamar M. I. Dotsilnist ta osoblyvosti vprovadzhennia avtomatyzovanoho

kontroliu rivnia indyvidualnoi pidhotovky ofitseriv u vyshchomu viiskovomu navchalnomu zakladi // Viiskova osvita : zb. nauk. prats. 2020. № 2 (42). S. 39–48.

Hura O. I. Psykholoho-pedahohichna kompetentnist vykladacha vyshchoho navchalnoho zakladu : teoretyko-metodolohichnyi aspekt. Zaporizhzhia : ZIDMU, 2006. 332 s.

Drach I. I. Upravlinnia formuvanniam profesiinoi kompetentnosti mahistrantiv pedahohiky vyshchoi shkoly: teoretyko-metodychni zasady : monohrafiia. Kyiv : Dorado-Druk, 2013. 456 s.

Kozlovskyi Yu. M. Teoretyko-metodolohichni osnovy modeliuvannia naukovoi diialnosti

vyshchoho navchalnoho zakladu: dys. ... d-ra ped. nauk : 13.00.01. Lviv, 2012. 557 s.

Krasiuk T. V. Problemni aspekty vyznachennia poniattia naukovo-pedahohichnyi

pratsivnyk // Pravo i suspilstvo. 2015. №2. S. 89-95.

Oliinyk L. V. Teoretychni ta metodychni zasady navchannia viiskovo-spetsialnykh

dystsyplin maibutnikh mahistriv viiskovo-sotsialnoho upravlinnia: dys. ... doktora ped. nauk : 13.00.02. Khmelnytskyi, 2021. 521 s.

Panchenko Ye. Doslidnytskyi universytet: harvardski pryntsypy // Universytetska osvita.

№ 2. S. 38⎯47.

Semychenko V. A. Psykholohyia deiatelnosty. Kyev: Yzdatel Эshke A.N., 2002. 248 s.

Pro vyshchu osvitu : Zakon Ukrainy vid 01.07.2014 r. № 1556-VII. Vidomosti

Verkhovnoi Rady Ukrainy. 2014. № 37–38. st. 2004.

Pro naukovu i naukovo-tekhnichnu diialnist : Zakon Ukrainy vid 26.11.2016 r. № 848-

VIII. Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy. 2016. № 3. St. 25.

Pro skhvalennia Stratehii rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini na 2022-2032 roky :

Rozporiadzhennia Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 23.02.2022 r. № 286-r.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-22

Номер

Розділ

Статті