СТРУКТУРНА МОДЕЛЬ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2023-48/186-196

Ключові слова:

вищі військові навчальні заклади; індивідуальна підготовка; модель; моніторинг; науково-педагогічна діяльність; науково-педагогічні працівники; якість; розвиток; педагогічне моделювання; діагностика.

Анотація

У статті розглянуто модель моніторингу якості індивідуальної підготовки
науково-педагогічних працівників вищих військових навчальних закладів. Розкрито сутність,
основне призначення моніторингу якості індивідуальної підготовки науково-педагогічних
працівників вищих військових навчальних закладів. Виокремлено та обґрунтовано основні
характеристики, закономірності та систему принципів моніторингу якості індивідуальної
підготовки науково-педагогічних працівників вищих військових навчальних закладів з позицій
системного, синергетичного, процесного та кваліметричного підходів. Проведено
структурно-компонентний аналіз запропонованої моделі.

Біографії авторів

Леонід Олійник, Національний університет оборони України, м. Київ

доктор педагогічних наук,
старший науковий співробітник

Сергій Іллющенко, Національний університет оборони України, м. Київ

доктор філософії

Богдан Гнесь, Національний університет оборони України, м. Київ




Андрій Семенов, Національний університет оборони України, м. Київ



Посилання

Аннєнкова І. П. Теорія і методика моніторингу якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів : дис. ... д-ра пед. наук :

00.06. Старобільськ, 2016. 505 с.

Безтелесна Л. І., Печенюк А. В. Управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників : монографія. Рівне : НУВГП, 2016. 198 с.

Вдовін О. Г., Паламар М. І. Доцільність та особливості впровадження автоматизованого контролю рівня індивідуальної підготовки офіцерів у вищому військовому

навчальному закладі // Військова освіта : зб. наук. праць. 2020. № 2 (42). С. 39–48.

Гура О. І. Психолого-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу : теоретико-методологічний аспект. Запоріжжя : ЗІДМУ, 2006. 332 с.

Драч І. І. Управління формуванням професійної компетентності магістрантів педагогіки вищої школи: теоретико-методичні засади : монографія. Київ : Дорадо-Друк, 2013. 456 с.

Козловський Ю. М. Теоретико-методологічні основи моделювання наукової діяльності вищого навчального закладу: дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01. Львів, 2012. 557 с.

Красюк Т. В. Проблемні аспекти визначення поняття науково-педагогічний працівник // Право і суспільство. 2015. №2. С. 89-95.

Олійник Л. В. Теоретичні та методичні засади навчання військово-спеціальних дисциплін майбутніх магістрів військово-соціального управління: дис. ... доктора пед. наук :

00.02. Хмельницький, 2021. 521 с.

Панченко Є. Дослідницький університет: гарвардські принципи // Університетська освіта. 2011. № 2. С. 38⎯47.

Семиченко В. А. Психология деятельности. Киев: Издатель Эшке А.Н., 2002. 248 с.

Про вищу освіту : Закон України від 01.07.2014 р. № 1556-VII. Відомості Верховної Ради України. 2014. № 37–38. ст. 2004.

Про наукову і науково-технічну діяльність : Закон України від 26.11.2016 р. № 848-VIІІ. Відомості Верховної Ради України. 2016. № 3. Ст. 25.

Про схвалення Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022-2032 роки : Розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.02.2022 р. № 286-р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-22

Номер

Розділ

Статті