СТРУКТУРНА МОДЕЛЬ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2023-48/186-196Ключові слова:
вищі військові навчальні заклади; індивідуальна підготовка; модель; моніторинг; науково-педагогічна діяльність; науково-педагогічні працівники; якість; розвиток; педагогічне моделювання; діагностика.Анотація
У статті розглянуто модель моніторингу якості індивідуальної підготовки
науково-педагогічних працівників вищих військових навчальних закладів. Розкрито сутність,
основне призначення моніторингу якості індивідуальної підготовки науково-педагогічних
працівників вищих військових навчальних закладів. Виокремлено та обґрунтовано основні
характеристики, закономірності та систему принципів моніторингу якості індивідуальної
підготовки науково-педагогічних працівників вищих військових навчальних закладів з позицій
системного, синергетичного, процесного та кваліметричного підходів. Проведено
структурно-компонентний аналіз запропонованої моделі.
Посилання
Annienkova I. P. Teoriia i metodyka monitorynhu yakosti profesiinoi diialnosti naukovo-
pedahohichnykh pratsivnykiv vyshchykh navchalnykh zakladiv : dys. ... d-ra ped. nauk : 13.00.06. Starobilsk, 2016. 505 s.
Beztelesna L. I., Pecheniuk A. V. Upravlinnia profesiinym rozvytkom naukovo-
pedahohichnykh pratsivnykiv : monohrafiia. Rivne : NUVHP, 2016. 198 s.
Vdovin O. H., Palamar M. I. Dotsilnist ta osoblyvosti vprovadzhennia avtomatyzovanoho
kontroliu rivnia indyvidualnoi pidhotovky ofitseriv u vyshchomu viiskovomu navchalnomu zakladi // Viiskova osvita : zb. nauk. prats. 2020. № 2 (42). S. 39–48.
Hura O. I. Psykholoho-pedahohichna kompetentnist vykladacha vyshchoho navchalnoho zakladu : teoretyko-metodolohichnyi aspekt. Zaporizhzhia : ZIDMU, 2006. 332 s.
Drach I. I. Upravlinnia formuvanniam profesiinoi kompetentnosti mahistrantiv pedahohiky vyshchoi shkoly: teoretyko-metodychni zasady : monohrafiia. Kyiv : Dorado-Druk, 2013. 456 s.
Kozlovskyi Yu. M. Teoretyko-metodolohichni osnovy modeliuvannia naukovoi diialnosti
vyshchoho navchalnoho zakladu: dys. ... d-ra ped. nauk : 13.00.01. Lviv, 2012. 557 s.
Krasiuk T. V. Problemni aspekty vyznachennia poniattia naukovo-pedahohichnyi
pratsivnyk // Pravo i suspilstvo. 2015. №2. S. 89-95.
Oliinyk L. V. Teoretychni ta metodychni zasady navchannia viiskovo-spetsialnykh
dystsyplin maibutnikh mahistriv viiskovo-sotsialnoho upravlinnia: dys. ... doktora ped. nauk : 13.00.02. Khmelnytskyi, 2021. 521 s.
Panchenko Ye. Doslidnytskyi universytet: harvardski pryntsypy // Universytetska osvita.
№ 2. S. 38⎯47.
Semychenko V. A. Psykholohyia deiatelnosty. Kyev: Yzdatel Эshke A.N., 2002. 248 s.
Pro vyshchu osvitu : Zakon Ukrainy vid 01.07.2014 r. № 1556-VII. Vidomosti
Verkhovnoi Rady Ukrainy. 2014. № 37–38. st. 2004.
Pro naukovu i naukovo-tekhnichnu diialnist : Zakon Ukrainy vid 26.11.2016 r. № 848-
VIII. Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy. 2016. № 3. St. 25.
Pro skhvalennia Stratehii rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini na 2022-2032 roky :
Rozporiadzhennia Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 23.02.2022 r. № 286-r.