СТРУКТУРНА МОДЕЛЬ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2023-48/186-196Ключові слова:
вищі військові навчальні заклади; індивідуальна підготовка; модель; моніторинг; науково-педагогічна діяльність; науково-педагогічні працівники; якість; розвиток; педагогічне моделювання; діагностика.Анотація
У статті розглянуто модель моніторингу якості індивідуальної підготовки
науково-педагогічних працівників вищих військових навчальних закладів. Розкрито сутність,
основне призначення моніторингу якості індивідуальної підготовки науково-педагогічних
працівників вищих військових навчальних закладів. Виокремлено та обґрунтовано основні
характеристики, закономірності та систему принципів моніторингу якості індивідуальної
підготовки науково-педагогічних працівників вищих військових навчальних закладів з позицій
системного, синергетичного, процесного та кваліметричного підходів. Проведено
структурно-компонентний аналіз запропонованої моделі.
Посилання
Аннєнкова І. П. Теорія і методика моніторингу якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів : дис. ... д-ра пед. наук :
00.06. Старобільськ, 2016. 505 с.
Безтелесна Л. І., Печенюк А. В. Управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників : монографія. Рівне : НУВГП, 2016. 198 с.
Вдовін О. Г., Паламар М. І. Доцільність та особливості впровадження автоматизованого контролю рівня індивідуальної підготовки офіцерів у вищому військовому
навчальному закладі // Військова освіта : зб. наук. праць. 2020. № 2 (42). С. 39–48.
Гура О. І. Психолого-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу : теоретико-методологічний аспект. Запоріжжя : ЗІДМУ, 2006. 332 с.
Драч І. І. Управління формуванням професійної компетентності магістрантів педагогіки вищої школи: теоретико-методичні засади : монографія. Київ : Дорадо-Друк, 2013. 456 с.
Козловський Ю. М. Теоретико-методологічні основи моделювання наукової діяльності вищого навчального закладу: дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01. Львів, 2012. 557 с.
Красюк Т. В. Проблемні аспекти визначення поняття науково-педагогічний працівник // Право і суспільство. 2015. №2. С. 89-95.
Олійник Л. В. Теоретичні та методичні засади навчання військово-спеціальних дисциплін майбутніх магістрів військово-соціального управління: дис. ... доктора пед. наук :
00.02. Хмельницький, 2021. 521 с.
Панченко Є. Дослідницький університет: гарвардські принципи // Університетська освіта. 2011. № 2. С. 38⎯47.
Семиченко В. А. Психология деятельности. Киев: Издатель Эшке А.Н., 2002. 248 с.
Про вищу освіту : Закон України від 01.07.2014 р. № 1556-VII. Відомості Верховної Ради України. 2014. № 37–38. ст. 2004.
Про наукову і науково-технічну діяльність : Закон України від 26.11.2016 р. № 848-VIІІ. Відомості Верховної Ради України. 2016. № 3. Ст. 25.
Про схвалення Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022-2032 роки : Розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.02.2022 р. № 286-р.