ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ОФІЦЕР БАГАТОНАЦІОНАЛЬНОГО ШТАБУ»
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2020-2/196-203Ключові слова:
багатонаціональний штаб, середовище, інтерактивні технології навчання, взаємосумісність, свідомість.Анотація
Анотація. Для набуття взаємосумісності між офіцерами Збройних Сил України та країн НАТО проведено дослідження з використанням опитування, спостереження, порівняння, аналізу та синтезу. Доведено, що застосування інтерактивних технологій навчання та залучення іноземних слухачів-менторів у курсі «Офіцер багатонаціонального штабу» значно підвищує взаєморозуміння між військовослужбовцями різних країн, сприяє розвитку ситуативної та культурної свідомості, що значно підвищує ефективність роботи багатонаціонального штабу. Встановлено, що в багатонаціональному середовищі підвищується роль інструктора й існує необхідність впроваджувати інтерактивне спілкування у форматі єдиної команди. Визначено, що курс «Офіцер багатонаціонального штабу» є важливим інструментом для розвитку взаємосумісності між офіцерами Збройних Сил України та країн НАТО. Пропонується продовжити вивчення багатонаціональної організаційної культури для успішної адаптації ментальності українських військових до багатонаціонального середовища НАТО.
Посилання
Naplyokov Y. V. (2019) An archetypal foundation of the culture of making managerial decision Public management: Collection of scientific works. 3 (18), 298-309.
Pometun О. І., Pirogenko L. V., kobernik G. І. ta inshi (2004). Interactivni tekhnologii navchanya. К. : Nayk. Svit.
Sisoeva S.O. (2011). Interactivni tekhnologii navchanya doroslykh: navchalno-metidichniy posibnik. NAPN Ykraini, Ins-t pedagogichnoi osviti doroslykh. К.: VD “ЕКМО”.
Marr, D. (1982). Vision: A Computational Investigation into the Human Representation and Processing of Visual Information. San Francisco, CA: W.H. Freeman and Company.
Senge, P. M. (2008). The Fifth Discipline: The Art & Practice of the Learning Organization. New York, N.Y.: Doubleday.