МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ПРИНЦИПИ ТА ПІДХОДИ ДО СТАНДАРТИЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2020-2/215-221Ключові слова:
стандартизація., галузева рамка кваліфікацій, моделювання, військова освіта, принципи, підходи, професійна військова освітаАнотація
Розглянуто методологічні аспекти моделювання процесу розвитку військової освіти в Україні на основі застосування сучасних принципів та підходів до стандартизації, що використовуються у країнах-членах НАТО. Звернено увагу на необхідність імплементації та широкого застосування цих принципів та підходів у процесі вдосконалення системи військової освіти України. Показано зв’язок концептуальних моделей розвитку військової освіти з рамковими документами, які спрямовані на розробку і закріплення кваліфікаційних вимог професійної підготовки офіцерів та військових фахівців.
Посилання
Viter D. Strategichni prioritety pidvischennya boezdatnosti Zbroinyh Syl Ukrainy v konteksti professionalizatsii viyskovoi osvity: politiky i procedury / D. Viter, O. Mityagin // Zb. nauk. pr. CVSD, 2020, № 1(68), S. 133-137.
Hager P. The Integrated View on Competence / Hager P. // M. Mulder (Ed.), Competence-based Vocational and Professional Education. Bridging the Worlds of Work and Education. – Bern: Springer International Publishing, 2017. – Р. 203-228.
Wolf A. Competence-based assessment / A. Wolf. – Philadelphia: Open University Press, 1995. – 156 p.