МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ПРИНЦИПИ ТА ПІДХОДИ ДО СТАНДАРТИЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Володимир Оліферук Національний університет оборони Україниімені Івана Черняховського, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-0722-7561
  • Дмитро Вітер Національний університет оборони Україниімені Івана Черняховського, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-7330-1280
  • Надія Шабатіна Національний університет оборони Україниімені Івана Черняховського, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-5066-9517

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2020-2/215-221

Ключові слова:

стандартизація., галузева рамка кваліфікацій, моделювання, військова освіта, принципи, підходи, професійна військова освіта

Анотація

Розглянуто методологічні аспекти моделювання процесу розвитку військової освіти в Україні на основі застосування сучасних принципів та підходів до стандартизації, що використовуються у країнах-членах НАТО. Звернено увагу на необхідність імплементації та широкого застосування цих принципів та підходів у процесі вдосконалення системи військової освіти України. Показано зв’язок концептуальних моделей розвитку військової освіти з рамковими документами, які спрямовані на розробку і закріплення кваліфікаційних вимог професійної підготовки офіцерів та військових фахівців.

Біографії авторів

Володимир Оліферук, Національний університет оборони Україниімені Івана Черняховського, м. Київ

полковник

кандидат технічних наук 

 

Дмитро Вітер, Національний університет оборони Україниімені Івана Черняховського, м. Київ

доктор філософських наук

старший науковий співробітник

Надія Шабатіна, Національний університет оборони Україниімені Івана Черняховського, м. Київ

старший лейтенант

Посилання

Viter D. Strategichni prioritety pidvischennya boezdatnosti Zbroinyh Syl Ukrainy v konteksti professionalizatsii viyskovoi osvity: politiky i procedury / D. Viter, O. Mityagin // Zb. nauk. pr. CVSD, 2020, № 1(68), S. 133-137.

Hager P. The Integrated View on Competence / Hager P. // M. Mulder (Ed.), Competence-based Vocational and Professional Education. Bridging the Worlds of Work and Education. – Bern: Springer International Publishing, 2017. – Р. 203-228.

Wolf A. Competence-based assessment / A. Wolf. – Philadelphia: Open University Press, 1995. – 156 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-14

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ