ДОЦІЛЬНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ АВТОМАТИЗОВАНОГО КОНТРОЛЮ РІВНЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ ОФІЦЕРІВ У ВИЩОМУ ВІЙСЬКОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

  • О. Вдовін Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, м. Київ http://orcid.org/0000-0002-5079-9207
  • М. Паламар Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, м. Київ http://orcid.org/0000-0003-2887-2110

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2020-2/39-48

Ключові слова:

дистанційне навчання, індивідуальна підготовка у вищих військових навчальних закладах, автоматизований контроль рівня навчальних досягнень (АКРНД), засоби забезпечення індивідуальної підготовки офіцерів.

Анотація

У статті проаналізовано впровадження ефективних засобів контролю рівня навчальних досягнень в умовах дистанційного навчання та ефективність сучасної системи контролю рівня навчальних досягнень слухачів у закладах військової освіти України. З’ясовано, що недостатній рівень індивідуальної підготовки у військових частинах впливає на професійну підготовку офіцерів постійного складу вищих військових навчальних закладів (ВВНЗ). Внаслідок масової перепідготовки і підготовки максимальної кількості фахівців з використанням мінімальних коштів набирає актуальності в державі дистанційна освіта. Відповідно виникає необхідність об’єктивної оцінки результатів навчання, а саме ідентифікації, кількісної оцінювання та вимірювання сукупності знань, умінь, навичок, інших компетентностей, набутих особою у процесі навчання за певною програмою індивідуальної підготовки в умовах використання технологій дистанційного навчання. Визначено доцільність формування ефективної стратегії управління процесом індивідуальної підготовки у ВВНЗ, у тому числі в умовах дистанційного навчання, шляхом об’єктивної оцінки знань та впровадження рейтингу їх успішності з дисциплін.

Біографії авторів

О. Вдовін, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, м. Київ

 

 

 

М. Паламар, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, м. Київ

Мykola Palamar

Посилання

Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 25.04.2013 № 466 “Pro zatverdzhennia Polozhennia pro dystantsiine navchannia”.

Zabolotnyi Anton. Vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia v orhanizatsii roboty studentiv dennoi formy navchannia // Vyshcha shkola. – 2015. – № 4-5. – S. 60-64.

Buialo O.V., Khamula S.V., Shkrebel T.H. Perspektyvy vprovadzhennia systemy avtomatyzovanoho kontroliu rivnia navchalnykh dosiahnen slukhachiv v umovakh dystantsiinoho navchannia // Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia NUOU (zbirnyk dopovidei 2019). – 2019. – S. 33–40.

Kukharenko V.M., Barkatov I.V., Tiurin V.O. Vymiriuvannia rezultativ navchannia u dystantsiinomu kursi // Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia NUOU (zbirnyk dopovidei 2019). – 2019. – S. 98–106.

Miroshnichenko V.I., Zavidovych V.V., Osoblyvosti profesiinoi pidhotovky ofitseriv-prykordonnykiv na osnovi dystantsiinoho navchannia // Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia NUOU (zbirnyk dopovidei 2019). – 2019. – S. 107–112.

Okhramovych M.M., Mukohorenko O.S., Riaba L.O. Dystantsiina forma navchannia v systemi pidhotovky viiskovykh fakhivtsiv // Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia NUOU (zbirnyk dopovidei 2019). – 2019. – S. 145–149.

Nykolaiev Yevhen., Yak pidtrymaty chesnist dystantsiinoho navchannia. // Osvita Ukrainy. – № 18-19, 2020. – S. 10.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-14

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ