РОЛЬ ВІЙСЬКОВОЇ ЕТИКИ ТА МОРАЛІ ЯК ПРЕДМЕТ ПЕДАГОГІКИ В ПІДГОТОВЦІ ЛІДЕРСТВА ДЛЯ МУЛЬТИНАЦІОНАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2020-2/243-249Ключові слова:
безпека, військова етика, моральний дух, навколишнє середовище, освіта, педагогіка, офіцер, лідерство, багатонаціональний.Анотація
Військова етика є предметом педагогіки, який не можна ігнорувати, якщо успіх у забезпеченні безпеки повинен бути досягнутий за найвищими стандартами професіоналізму. Метою статті є зосередити увагу на конкретних морально-етичних питаннях, що стосуються теперішнього чи майбутнього багатонаціонального середовища безпеки. Представлена стаття містить огляд мультипедагогічного мислення. Сучасна вимога та існуючий попит на такий підхід - це наслідки збройних конфліктів, не має значення військові чи миротворчі за своєю суттю, оскільки метою військової педагогіки є перетворення етичної поведінки у ефективні дії. Тут у статті автор намагався з’ясувати важливість, а також роль військової етики та морального духу як предмета педагогіки у багатонаціональних військах, яким доручено підтримувати безпекове середовище.
Посилання
Jarmo Toiskallio, “Ethics, Military Pedagogy, and Action Competence”, Finnish National Defense College, 52-64.
Joseph Thomas, The Four Stages of Moral Development in Military Leaders.
Florian Emonet, “The Importance of Ethics Education in Military Training”, NCO Journal (November 16, 2018), https://bit.ly/2HnohgA.
Audrone Petrauskaite, “Ethics in Lithuanian Professional military education in Ethics and leadership responsibility” (2007), https://bit.ly/2Jm5Ivo.
Samarth Nagar, “Morals and Ethics in the Armed Forces: A De Novo Look”, Claws Journal (Summer 2009), 198-208.
Anthony Pfaff, “Five Myths about Military Ethics”, Parameters 46(3) (Autumn, 2016), 59-69.
Training for military ethics”, https://bit.ly/2Q3niEQ.
Jeff Stouffer & Stefan Seiler, eds., Military Ethics: International Perspectives (Kingston, ON: Canadian Defence Academy Press, 2010).
Hubert Annen, “Educational challenges regarding military action”, Studies for United States Naval Academy, https://bit.ly/2Jm2gAM. military pedagogy, military science and security policy, Book 11 (Peter Lang AG, 2010).
Charles Moskos, International military education and multinational military cooperation (Northwestern university, 2004).
Tibor Szvircsev Tresch, “Cultural and political challenges in military missions: how officers view multiculturality in armed forces”, in Giuseppe Caforio (ed.) Advances in Military Sociology: Essays in Honor of Charles C. Moskos (Contributions to Conflict Management, Peace Economics and Development, Volume 12 Part 1) (Emerald Group Publishing Limited, 2009), 111-137.
Molly Moon, Understanding the impact of cultural diversity on organizations (research paper), Air command and staff college (Biblio Scholar, 2012).
Tony Kvernbekk, Harold Simpson, Military pedagogies (Sense publishers, Rotterdam, 2008).