МОДЕЛЬ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ДЛЯ СИСТЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2020-2/260-269

Ключові слова:

військова освіта, вищій військовий навчальний заклад, підготовка майбутніх фахівців, система інформаційного забезпечення, технологія навчання.

Анотація

У статті розглядається система інформаційного забезпечення військової освіти, яка передбачає передачу навчального матеріалу тим хто навчається, не у вигляді тексту, а у вигляді предметних знань за допомогою моделей, які відображають його зміст, як цілісну систему взаємопов’язаних підпорядкованих об’єктів. Ефективність навчання майбутніх фахівців залежить від того, наскільки запропонована системи інформаційного забезпечення військової освіти відрізняється від традиційної – передусім впливом на підготовку фахівців, що є необхідним для зближення цілей навчання.

Біографія автора

В. Рахманов, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

доктор педагогічних наук

доцент

Посилання

Bykov, V. Yu. (2012). Innovatsiinyi rozvytok zasobiv i tekhnolohii system vidkrytoi osvity. Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky u pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy. Zb. nauk. prats, Vypusk 29. Kyiv-Vinnytsia : TOV firma «Planer», 32-40.

Koval, T. I. (2013). Problema formuvannia pedahohichnoho profesionalizmu vykladachiv v informatsiino-osvitnomu seredovyshchi vyshchoho navchalnoho zakladu. Naukovyi visnyk Melitopolskoho derzhavnoho universytetu imeni Bohdana Khmelnitskoho. Seriia: Pedahohika. Melitopol, №11, 127–132.

Luzik, E. V., Yevtukh, M. B., Dybkova, L. M. (2010). Innovatsiini metody otsiniuvannia navchalnykh dosiahnen. Monohrafiia. K. : KNEU, s. 248.

Piekhota, O. M., Tykhonova T. V., Velikhovska, A. B., Alilova, F. S., Zubenko, T. V., Zakhar, O. H. (2013). Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v pedahohichnii osviti : navchalnyi posibnyk. Mykolaiv : Ilion, s. 252.

Spirin, O. M. (2009). Informatsiino-komunikatsiini ta informatychni kompetentnosti yak komponenty systemy profesiino-spetsializovanykh kompetentnostei vchytelia informatyky. Informatsiini tekhnolohy i zasoby navchannia, № 5 (13). Vziato z http: //www.ime.edu-ua .net/em.html.

Spirin, O. M. (2010). Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii navchannia: kryterii vnutrishnoho otsiniuvannia yakosti. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, №5(19), 1-12. Vziato z http: www.inie.edu-ua.net/em.html.

Tykhonova, T. V. (2016). Dydaktychne konstruiuvannia informatsiino-tekhnolohichnykh dystsyplin u vyshchii shkoli. Monohrafiia. Mykolaiv: Ilion, s. 562.

Sung, E., Mayer, R. E. (2012). Online multimedia learning with mobile devices and desktop computers: An experimental test of Clarks methods-not-media hypothesis. Computers in Human Behavior, V. 29, 639-647.

Wu, C.-F., Chiang, M.- C. (2013). Effectiveness of applying 2D static depictions and 3D animations to orthographic views learning in graphical course. Computers & Education, V. 63, 28–42.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-16

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ