Формування управлінської компетентності майбутніх учителів фізичної культури

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2021-43/79-87

Анотація

У статті досліджуються поняття «педагогічні умови формування», «управлінська компетентність фахівців фізичної культури», а також з’ясовується сучасний стан їх сформованості. Проаналізовано і з’ясовано, що педагогічні умови формування – це необхідні і достатні обставини підготовки, що забезпечують кінцеву мету. Аналіз наукових праць фахівців дозволяє зробити висновок, що майбутня діяльність фахівця фізичної культури і спорту, а фактично і управлінська компетентність передбачає, що під час професійної підготовки ми повинні її сформувати, що дозволить більш ефективно використовувати творчий, фізичний та інтелектуальний потенціал в теперішніх умовах праці, виконуючи професійні функції на фоні високого рівня ділових і особистісних якостей, в керуванні процесами та людьми.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-16

Номер

Розділ

Статті