ПОЛІТИКА ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД США ДЛЯ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2021-43/18-23Ключові слова:
військова освіта, США, політика, доктрина, концепція, НАТО, політика військової освіти, професійна військова освіта.Анотація
Досліджено питання досвіду регулювання та регламентації розвитку військової
освіти у Сполучених Штатах Америки, визначено основні напрямки, проаналізовано зміст і
структуру основного документу політики, що встановлює головні пріоритети та
регламентує шляхи і способи досягнення визначених цілей військової освіти у США.
Визначені перспективи розроблення політики військової освіти в Україні з урахуванням
досвіду США у цій сфері.
Посилання
Вітер Д. Професіоналізація військової освіти в Україні: головні напрямки, зміст та перспективи / Д. Вітер, О. Мітягін // Військова освіта. – 2020. – № 1(41). – С. 81-90.
Вітер Д. Стратегічні пріоритети підвищення боєздатності Збройних Сил України в контексті професіоналізації військової освіти: політики і процедури / Д. Вітер, О. Мітягін // Зб. наук. пр. ЦВСД. – 2020. – №1(68). – С. 133-137.
Пунда Ю. Освіта – головна інвестиція в розвиток людського капіталу сектору безпеки і оборони України / Ю. Пунда // Наука і оборона. – 2018. – № 1. – С. 34-40.
CJCSI 1805.01B 15 May 2015, “Enlisted Professional Military Education Policy”, Joint Staff, Washington, D.C. 20318. – URL: https://www.mil.gov.
CJCSI 1800.01F, Officer Joint Professional Military Education Policy, Instruction, Chairman of the Joint Chiefs of Staff, 1 December 2018. – URL: https://www.mil.gov.
Johnson-Freese J. The Reform of Military Education: Twenty-Five Years Later / Joan Johnson-Freese // Orbis. A Journal of World Affairs. – Vol. 56. – № 1. – 2012. – P. 135-153.
United States. Chairman of the Joint Chiefs of Staff. Officer Professional Military Education Policy (OPMEP). 1 December 2000. Washington, DC: JCS, 2000. “CJCSI 1800.01A”. – URL: https://www.jcs.mil.