МОДЕЛЬ ПСИХОФІЗИЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2021-43/24-42

Анотація

Розглянуто актуальну проблему формування психофізичної готовності (професійних
компетентностей) майбутніх офіцерів (на прикладі курсантів командно-штабного
факультету Національної академії Національної гвардії України) до виконання завдань за
призначенням в системі їх професійної освіти. Відповідно до результатів аналізу науково-
методичної та спеціальної літератури (інтернет-джерел) в обраному напрямі наукової
розвідки, членами науково-дослідної групи сконструйовано та апробовано змістово-
функціональну модель, яка забезпечує формування психофізичної готовності майбутніх
офіцерів різних силових структур та спеціальних служб України до виконання завдань за
призначенням засобами спеціальної фізичної підготовки. Нами встановлено, що результати,
отримані наприкінці педагогічного експерименту у досліджуваних групах, зросли відносно
вихідних даних, і ці відмінності переважно є достовірні (Ег, P≤0,05). Крім цього, організація
практичних занять у системі спеціальної фізичної підготовки майбутніх офіцерів
Національної гвардії України з подолання перешкод у комплексному поєднанні із фізичними
вправами (прийомами рукопашного бою) з інших розділів фізичної підготовки та
моделюванням умов службово-бойової діяльності позитивно впливають на їх психофізичну
готовність (рівень особистісної тривожності знизився на 13,9 ум. од.(p≤0,001), а
реактивної – на 19,1 ум. од. (p≤0,001), відповідно, що засвідчує значне покращення рівня нервово-психічної стійкості курсантів Ег і практично забезпечує зменшення ризиків зривів
виконання ними завдань за призначенням у різних умовах службово-бойової діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-16

Номер

Розділ

Статті