ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВОЇ І НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПРИ ВИКОНАННІ ОПЕРАТИВНИХ ЗАВДАНЬ

Автор(и)

  • Олексій Гордієнко Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-1293-4970

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2021-44/60-67

Ключові слова:

наукова і науково-технічна діяльність; заклади вищої освіти; оперативні завдання.

Анотація

У статті проаналізовано особливості організації наукової і науково-технічної діяльності в закладах вищої освіти під час виконання оперативних завдань. Наведено взаємозв’язок між сутністю наукової та науково-технічної діяльності в сучасних умовах. Автором досліджено механізми документообігу в закладах вищої освіти, оприлюднення та опублікування результатів наукових досліджень, відпрацювання оперативних завдань (на прикладі Національного університету оборони України імені Івана Черняховського). Визначено, що організація наукової і науково-технічної діяльності під час виконання оперативних завдань, потребує від вчених, наукових (науково-педагогічних) працівників університету чіткого уявлення завдань, які необхідно вирішувати своєчасно, ефективно та з необхідним обґрунтуванням прийнятих рішень щодо змісту, структури, сутності запланованих на визначений період наукових досліджень та їх результатів, виконання Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності, підтвердження статусу національного ЗВО.

Посилання

Закон України “Про вищу освіту” від 01.07.2014 № 1556-VII [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18/page2.

Закон України “Про наукову і науково-технічну діяльність” від 26.12.2015 № 848-VIII Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vnz.org.ua/zakonodavstvo/112-zakon-ukrayiny-pro-naukovu-i-naukovo-tehnichnu-dijalnist.

Дорожня карта реформ 2019-2023 рр. / Упорядник Богдан Яцун. – Київ, 2018. – 74 с.

Положення про організацію ННТД у Збройних Силах України, затверджене наказом МО Українивід 27.07.2016 № 385.

Сиротенко А. М., Богунов С. О., Приходько Ю. І. Інновації в системі підготовки військових фахівців з вищою освітою: поняття, сутність, спрямованість. // Наука і оборона. – К.: МО України. – 2018. – № 3. – С. 38–46.

Телелим В.М. Реформування системи військової освіти як процесс пошукур аціональних підходів і рішень / В.М. Телелим, Ю.І. Приходько // Науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України “Педагогіка і психологія” – № 4 (85). – 2014. – С. 36–43.

Телелим В.М. Військова освіта в системі безпеки і оборони держави / В.М. Телелим, Ю.І. Приходько // Наука і оборона. – К.: МО України. – 2013. – № 4. – С. 21–28.

Телелим В.М. Стан і тенденції розвитку військової освіти у провідних країнах світу в контексті їх обороноздатності / В.М. Телелим, Ю.І. Приходько Ю.І. // Збірник наукових праць Військового інституту КНУ ім. Т. Шевченка. – К.: ВІКНУ, 2012. – Вип. № 36 – С. .6-17

Телелим В.М. Підготовкавійськовихфахівців в контекстісучасних форм і видівзбройноїборотьби / В.М. Телелим, Ю.І. Приходько // Збірник наукових праць Військового інституту КНУ ім. Т. Шевченка. – К.: ВІКНУ, 2013. – Вип. № 42. – С. 198–210.

Телелим В.М. Моніторинг в системі підготовки військових фахівців / В.М. Телелим, Ю.І. Приходько // Збірник наукових праць Військового інституту КНУ ім. Т. Шевченка. – К.: ВІКНУ, 2014. – Вип. № 45. – С. 256–265.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-04

Номер

Розділ

Статті