ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ: БАР’ЄРИ ТА МОЖЛИВОСТІ

Автор(и)

  • Микола Саїнчук Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-7706-0242
  • Назарій Вербин Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-1977-3471
  • Анна Саїнчук Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-3472-829X

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2022-45/234-248

Ключові слова:

діджиталізація; цифрові технології; онлайн фізичне виховання; Інтернет.

Анотація

Розглянуто потенціал діджиталізації у фізичному вихованні та представлено форми цифрових технологій, які активно використовують зацікавлені викладачі фізичного виховання різних країн світу в своїй освітній діяльності. Встановлено, що пандемія COVID-19 прискорила імплементацію діджитал технологій у фізичне виховання. Окреслено переваги та недоліки онлайн фізичного виховання. Ознайомлено із двома можливими бар’єрами (правовим і гуманітарним) на шляху становлення діджиталізованого фізичного виховання.

Біографії авторів

Микола Саїнчук, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, м. Київ

кандидат наук з фізичного виховання та спорту

 

 

Назарій Вербин, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, м. Київ

кандидат педагогічних наук

 

 

Анна Саїнчук , Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, м. Київ

кандидат наук з фізичного виховання та спорту

Посилання

Barker D., Nielsen J., Wahlström M., Barker-Ruchti N., Carlen U., Maivorsdotter N. (2017). Jacob and Martin: developing digital technology competence in physical education teacher education. In Digital technologies and learning in physical education: pedagogical cases. Ed. Casey A., Goodyear V.A., Armour K.M. Routledge, p. 231-246.

Bodsworth, H. & Goodyear, V. (2017). Barriers and facilitators to using digital technologies in the Cooperative Learning model in physical education. Physical Education and Sport Pedagogy. 22. 10.1080/17408989.2017.1294672.

Bowes M., Swanwick C. (2018). ePE. Using connectivism to theorise developments in digital technology in physical education in Aotearoa/New Zealand. In Digital technologies in Physical Education: Global Perspectives. Ed. J. Koekoek, Van Hilvoorde I., Oxon, Routledge р.205-221.

Castelli D.M., Bryant L.J., Glowacki E.M., McGlone M.S., & Barcelona J. (2017). Lynne: persuading teens to reduce health risk through healthy messaging. In Digital technologies and learning in physical education: pedagogical cases. Ed. Casey A., Goodyear V.A., Armour K.M. Routledge, p. 137-153.

Chambers F. C., Sherry J., Murphy O., O'Brien W., & Breslin G. (2017). James: physical education teacher. In Digital technologies and learning in physical education: pedagogical cases. Ed. Casey A., Goodyear V.A., Armour K.M. Routledge, p. 49-68.

Council Recommendation of 22 May 2018 on key competences for lifelong learning (Text with EEA relevance) (2018/C 189/01) https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018H0604(01)&rid=7

Enright E., Robinson J., Hogan A., Stylianou M., Hay J., Smith F., & Ball A. (2017). Jarrod: the promise and messy realities of digital technology in physical education. . In Digital technologies and learning in physical education: pedagogical cases. Ed. Casey A., Goodyear V.A., Armour K.M. Routledge, p. 174-190.

Fletcher T., Vasily A., Bullock S.M., Kosnik C., Nf Chroinfn D. (2017). Andy: blogging with students. Educational visions and digital realities. In Digital technologies and learning in physical education: pedagogical cases. Ed. Casey A., Goodyear V.A., Armour K.M. Routledge, p. 104-120.

Frömel, K., Vašíčková, J., Skalik, K., Svozil, Z., Groffik, D., Mitáš, J. (2021). Physical Activity Recommendations in the Context of New Calls for Change in Physical Education. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18(3), 1777. DOI: 10.3390/ijerph18031177.

Goad T., Towner B., Jones E. & Bulger S. (2019). Instructional Tools for Online Physical Education: Using Mobile Technologies to Enhance Learning, Journal of Physical Education, Recreation & Dance, 90:6, 40-47, DOI: 10.1080/07303084.2019.1614118.

González-Calvo G., Barba-Martín R.A., Bores-García D., Hortigüela-Alcala D. (2021). The (virtual) teaching of physical education in times of pandemic. European Physical Education Review. doi.org/10.1177/1356336X211031533.

González-Calvo, G, Barba-Martín, R, Bores-García, D, y al. (2020) Learning to y a teacher without being in the classroom: COVID-19 as a threat to the professional development of future teachers. RIMCIS International and Multidisciplinary, Journal of Social Sciences 9(2): 152–177.

Goodyear V.A., Blain D., Quarmby T., Wainwright N. (2017). Dylan: the use of mobile apps within a tactical inquiry approach. In Digital technologies and learning in physical education: pedagogical cases. Ed. Casey A., Goodyear V.A., Armour K.M. Routledge, p. 13-30.

Greve S., Thumel M., Jastrow F., Krieger C., Schwedler A. & Süßenbach J. (2022) The use of digital media in primary school PE – student perspectives on product-oriented ways of lesson staging, Physical Education and Sport Pedagogy, 27:1, 43-58, DOI: 10.1080/17408989.2020.1849597.

Jeong, H.-C.; So, W.-Y. (2020). Difficulties of online physical education classes in middle and high school and an efficient operation plan to address them. Int. J. Environ. Res. Public Health,17, 7279; doi:10.3390/ijerph17197279.

Killian C.M., Daum D.N., Goad T., Brown R. & Lehman S. (2021) How Do We Do This? Distance Learning in Physical Education — Part 2, Journal of Physical Education, Recreation & Dance, 92:4, 11-17, DOI: 10.1080/07303084.2021.1886838.

Koekoek Jeroen, Hans van der Mars, John van der Kamp, Wytse Walinga & Ivo van Hilvoorde (2018) Aligning Digital Video Technology with Game Pedagogy in Physical Education, Journal of Physical Education, Recreation & Dance, 89:1, 12-22, DOI: 10.1080/07303084.2017.1390504.

Kretschmann, R. (2010). Physical Education 2.0. In M. Ebner & M. Schiefner (Eds.), Looking Toward the Future of Technology-Enhanced Education: Ubiquitous Learning and the Digital Native (pp. 432-454). Hershey, PA: IGI Publishing.

Legrain, P. & Gillet, N. & Gernigon, C. & Lafreniere, M. (2015). Integration of Information and Communication Technology and Pupils’ Motivation in a Physical Education Setting. Journal of Teaching in Physical Education. 34. 384-401. 10.1123/jtpe.2014-0013.

Lupton D. (2018). ‘Better understanding about what’s going on’: young Australians’ use of digital technologies for health and fitness, Sport, Education and Society, DOI: 10.1080/13573322.2018.1555661.

Lupton D. (2015) Data assemblages, sentient schools and digitised health and physical education (response to Gard), Sport, Education and Society, 20:1, 122-132, DOI: 10.1080/13573322.2014.962496.

Mohnsen B. (2012). Implementing Online Physical Education, Journal of Physical Education, Recreation & Dance, 83:2, 42-47, DOI: 10.1080/07303084.2012.10598727.

Palao, J. M., Hastie, P. A., Cruz, P. G., & Ortega, E. (2015). The impact of video technology on student performance in physical education. Technology, Pedagogy and Education, 24(1), 51-63. doi:10.1080/1475939X.2013.813404.

Parker M., Morrison J., Patton K., Stellino M. B., Hinchion C., & Hall K. (2017). Jaime: "I couldn't teach without technology"A teacher and student learning journey. In Digital technologies and learning in physical education: pedagogical cases. Ed. Casey A., Goodyear V.A., Armour K.M. Routledge, p. 32-48.

Sargent J., Casey A. (2018). Exploring pedagogies of digital technology in physical education through appreciative inquiry. In Digital technologies in Physical Education: Global Perspectives. Ed. J. Koekoek, Van Hilvoorde I., Oxon, Routledge р. 69-85.

Sinelnikov O.A. (2018). Technology in models-based practice A case of Sport Education. In Digital technologies in Physical Education: Global Perspectives. Ed. J. Koekoek, Van Hilvoorde I., Oxon, Routledge р. 89-105.

Tou N.X., Kee, Y.H.A., Koh, K.T., Camiré, M., & Chow, J.Y. (2020). Singapore teachers’ attitudes towards the use of information and communication technologies in physical education. European Physical Education Review, 26(2), 481-496.

Van Hilvoorde I., Koekoek J. (2018) Next generation PE. Thoughtful integration of digital technologies. In Digital technologies in Physical Education: Global Perspectives. Ed. J. Koekoek, Van Hilvoorde I., Oxon, Routledge р. 1-15.

Varea V. & González-Calvo G. (2021). Touchless classes and absent bodies: teaching physical education in times of Covid-19, Sport, Education and Society, 26:8, 831-845, DOI: 10.1080/13573322.2020.1791814.

Walinga W., Consten A., Van Driel G., Van der Kamp J. (2018). Using digital technology in physical education tailored to students’ learning phase. In Digital technologies in Physical Education: Global Perspectives. Ed. J. Koekoek, Van Hilvoorde I., Oxon, Routledge р.181-203.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-06

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ