МЕТОДИКА РОЗВИТКУ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНСТРУКТОРІВ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2023-47/9-17

Ключові слова:

мовна підготовка; методична компетентність; іншомовна компетентність; інструктор мовної підготовки; методика; інформаційно-комунікаційні технології; система індивідуальної підготовки.

Анотація

 У статті обґрунтовано методику розвитку методичної компетентності інструкторів мовної підготовки засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Виходячи зі специфіки мовної підготовки у Збройних Силах України, обґрунтовано методику розвитку методичної компетентності інструкторів мовної підготовки засобами інформаційно-комунікаційних технологій, проаналізовано програму розвитку методичної компетентності інструкторів мовної підготовки. Запропоновано для реалізації методики використовувати технологію змішаного навчання, що передбачає опанування двох компонентів: очного навчання за спеціально розробленою навчальною план-програмою курсів для інструкторів мовної підготовки з питань організації та методики викладання іноземної мови, і дистанційного курсу «Курс інструкторів мовної підготовки з питань організації та методики викладання іноземної мови».

Біографія автора

Маргарита Арістархова, Національний університет оборони України, Україна

доктор філософії

Посилання

Aristarkhova M., Aristarkhov O. Osoblyvosti rozvytku inshomovnoi kompetentnosti zasobamy informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii [The Peculiarities of Foreign Language Communicative Competence Development Using Information and Communication Technologies]. Aktualni pytannia humanitarnykh nauk : zb. nauk. prats. Drohobych. 2021. № 36. Ch. 1, S. 162-166.

Aristarkhova M., Demydko D. Osoblyvosti movnoi pidhotovky v systemi indyvidualnoi pidhotovky Zbroinykh Syl Ukrainy [The Features of the Language Training in the System of Individual Training in the Armed Forces of Ukraine]. Viiskova osvita : zb. nauk. pr. Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy imeni Ivana Cherniakhovskoho. Kyiv. 2022. № 2 (46). S. 17–22.

Hrebeniuk M., Krykun V. Bazovi dydaktychni pryntsypy movnoi pidhotovky osobovoho skladu Zbroinykh Syl Ukrainy: systemnyi pidkhid [Basic Didactic Principles in Language Training of the Ukrainian Armed Forces Personnel: System Approach]. Viiskova osvita : zb. nauk. pr. Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy imeni Ivana Cherniakhovskoho. Kyiv. 2022. № 2 (46). S. 57–69.

Rybchuk O. Rozvytok fakhovoi kompetentnosti vykladachiv spetsialnykh dystsyplin VVNZ u systemi pisliadyplomnoi osvity [Special Competence Development of Special Subjects Lecturers at Higher Military Educational Institutions in the Postgraduate Educational System] : dys. … d-ra filos. nauk : 011- osvitni, pedahohichni nauky. Khmelnytskyi, 2020. 314 s.

Prykhodko A. Videokonferentsiia yak zasib formuvannia profesiino komunikatyvnoi kompetentnosti inozemnykh studentiv vyshchykh tekhnichnykh navchalnykh zakladiv [Videoconference as a means of formation of professional communicative competence of foreign students of higher technical educational establishments]. Visnyk Cherkaskoho universytetu. Seriia: Pedahohichni nauky. 2015. Vyp. 32 (365). S. 93–96.

Honcharenko S. Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Kyiv : Lybid, 1997. 376 s.

Iahupov V. Viiskova dydaktyka : navch. posib. Kyiv : VPTs «Kyivskyi universytet», 2000. 400 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-21

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ