МЕТОДИКА РОЗВИТКУ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНСТРУКТОРІВ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2023-47/9-17

Ключові слова:

мовна підготовка; методична компетентність; іншомовна компетентність; інструктор мовної підготовки; методика; інформаційно-комунікаційні технології; система індивідуальної підготовки.

Анотація

 У статті обґрунтовано методику розвитку методичної компетентності інструкторів мовної підготовки засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Виходячи зі специфіки мовної підготовки у Збройних Силах України, обґрунтовано методику розвитку методичної компетентності інструкторів мовної підготовки засобами інформаційно-комунікаційних технологій, проаналізовано програму розвитку методичної компетентності інструкторів мовної підготовки. Запропоновано для реалізації методики використовувати технологію змішаного навчання, що передбачає опанування двох компонентів: очного навчання за спеціально розробленою навчальною план-програмою курсів для інструкторів мовної підготовки з питань організації та методики викладання іноземної мови, і дистанційного курсу «Курс інструкторів мовної підготовки з питань організації та методики викладання іноземної мови».

Біографія автора

Маргарита Арістархова, Національний університет оборони України, Україна

доктор філософії

Посилання

Арістархова М., Арістархов О. (2021) Особливості розвитку іншомовної компетентності засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Актуальні питання

гуманітарних наук : зб. наук. праць. Дрогобич. № 36. Ч. 1, С. 162-166.

Арістархова М., Демидко Д. (2022) Особливості мовної підготовки в системі індивідуальної підготовки Збройних Сил України. Військова освіта : зб. наук. пр.

Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. Київ. № 2 (46). С. 17–22.

Гребенюк М., Крикун В. (2022) Базові дидактичні принципи мовної підготовки особового складу Збройних Сил України: системний підхід. Військова освіта : зб. наук. пр.

Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. Київ. № 2 (46). С. 57–69.

Рибчук О. (2020) Розвиток фахової компетентності викладачів спеціальних дисциплін ВВНЗ у системі післядипломної освіти : дис. … д-ра філос. наук : 011- освітні,

педагогічні науки. Хмельницький, 314 с.

Приходько А. (2015) Відеоконференція як засіб формування професійно комунікативної компетентності іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів.

Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. Вип. 32 (365). С. 93–96.

Гончаренко С. (1997) Український педагогічний словник. Київ : Либідь, 376 с.

Ягупов В. (2000) Військова дидактика : навч. посіб. Київ : ВПЦ «Київський університет», 400 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-21

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ