ВПЛИВ ФОРМУВАЛЬНОГО ЕТАПУ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ НА ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2023-48/323-330

Ключові слова:

організаційна компетентність; формувальний етап педагогічного експерименту; методи; критерій; показник; рівні; методологія дослідження.

Анотація

Стаття присвячена висвітленню результатів розрахунків які дають змогу виявити вплив формувального етапу педагогічного експерименту на формування організаційної компетентності у майбутніх фахівців із фізичної культури і спорту Збройних Сил України. Представлено алгоритм визначення відносного ступеня залежності результуючого показника від факторного за ціннісно-мотиваційним, когнітивним, діяльнісним, менеджерським, індивідуально-психічним та суб’єктним критеріями. Дослідження проводилось повторно із курсантами навчально-наукового інституту фізичної культури та спортивно-оздоровчих технологій Національного університету оборони України. Було з’ясовано наступне за результатами повторної діагностики: 30,2% мають низький рівень сформованості ціннісно-мотиваційного критерію організаційної компетентності, 53,5% – середній, 16.3% – високий, загальний коефіцієнт сформованості – 1,8; 34,9% мають низький рівень сформованості когнітивного критерію, 55,8% – середній і 9,3% мають високий рівень, загальний коефіцієнт – 1,74; 23,3% мають низький рівень сформованості діяльнісного критерію організаційної компетентності, 44,2% – середній, 32,6% – високий, загальний коефіцієнт сформованості – 2; 58,1% мають низький рівень сформованості менеджерського критерію, 41,9% – середній, жоден курсант не продемонстрував високий рівень, загальний коефіцієнт сформованості – 1,42; 41,9% мають низький рівень індивідуально-психічного критерію, 55,8% – середній, 2,3% – високий, загальний коефіцієнт сформованості – 1,6; 55,8% мають низький рівень суб’єктного критерію, 37.2% – середній, 7% – високий рівень, загальний коефіцієнт – 1,5. Переважна кількість респондентів змогла набрати низький та низький з динамікою зростання до середнього рівня сформованості за даними компонентами. Це дало змогу, з одного боку, встановити ефективність визначених умов, які позитивно впливають на її формування, а з іншого – акцентувати увагу на систематичному впровадженню додаткових педагогічних умов її формування в ході фахової підготовки майбутніх фахівців.

Посилання

Belikov, I. O. Methodology of formation of organizational competence among future officers - specialists in physical culture and sports of the Armed Forces of Ukraine. Youth and the market. 2022. No. 3–4. P. 164–173. (Scientometric databases: Google Scholar; Polish Scholarly Bibliography (PBN); ERIH PLUS; Index Copernicus). https://doi.org/10.24919/2617-0825.3/201.2022

Belikov I. O. Criteria and indicators for diagnosing the formation of organizational competence in future specialists in physical culture and sports of the Armed Forces of Ukraine. Innovative pedagogy. 2021. Issue 38. P. 94–102.

Belikov I. O. State of formation of organizational competence in future specialists in physical culture and sports of the Armed Forces of Ukraine. Bulletin of Zhytomyr Ivan Franko State University. Pedagogical sciences: scientific journal. 2022. Issue 1 (108). P. 61–78. (Scientometric databases: Ulrich's Periodicals Directory (#); CiteFactor and Index Copernicus International and Google Scholar). DOI 10.35433/pedagogy.1(108).2022.61-78.

Yagupov V. V. Methods of training military personnel. Collection of scientific works of the Military Humanitarian Institute of the National Defense Academy of Ukraine. 2000. No. 4 (17). P. 80–85.

Yagupov V. V. Non-imitation active methods of learning. Bulletin of Dnipropetrovsk University. Series: Pedagogy and psychology. 2000. No. 5. P. 78–85.

Ilia Bielikov (2021). PEDAGOGICAL CONDITIONS FOR THE FORMATION OF ORGANIZATIONAL COMPETENCE IN FUTURE SPECIALISTS IN PHYSICAL CULTURE AND SPORT. New York. TK Meganom LLC. Innovative Solutions in Modern Science. 8(52). doi: 10.26886/2414-634X.8(52)2021.3

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-28

Номер

Розділ

Статті