ПІДХОДИ ДО МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ – ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ І СПОРТУ У ВВНЗ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2023-48/47-55

Ключові слова:

діагностувальна компетентність; начальник фізичної підготовки і спорту; формування; методика; методи; засоби; підходи.

Анотація

У статті розглянуто проблематику підходів застосування більш сучасних методик у
вищих військових навчальних закладах. Обґрунтовану теоретично методику формування
діагностувальної компетентності майбутніх офіцерів – фахівців фізичної підготовки і спорту.
Проаналізовано сучасні підходи в дослідженнях науковців щодо поняття «методика» та
запропоновано авторське визначення поняття «методика формування діагностувальної
компетентності майбутніх офіцерів – фахівців фізичної підготовки і спорту».
Методи дослідження: теоретичний аналіз наукової літератури; узагальнення
теоретичних та емпіричних даних. Методика містить головну ідею, мету, завдання, зміст,
методи, засоби її формування та результати. Визначено такі підходи: системний,
суб’єктно-діяльнісний, компетентнісний і контекстний до формування діагностувальної
компетентності МОФФПіС у процесі професійно-педагогічної підготовки в ВВНЗ.

Посилання

Анохін Є.Д. Фізична підготовка в арміях провідних країн НАТО: навч.-методич. посіб. / Є.Д. Анохін. – Львів, 2005. – 115 с.

Бибик С. П., Сюта Г. М. (2005). Словник іншомовних слів: тлумачення, словотворення та слововживання / За ред. С. Я. Єрмоленко; Худож.-оформлювач Б. П. Бублик. Харків : Фоліо. 623 с.

Дубровська О. М. (2023). Сучасний стан сформованості діагностувальної компетентності майбутніх офіцерів – фахівців фізичної підготовки і спорту. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. 1(1). С. 219–232. URL: https://doi.org/10.25128/2415-3605.23.1.28.

Дубровська О. М., Ягупов В. В. (2023). Педагогічна модель формування діагностувальної компетентності майбутніх офіцерів –фахівців фізичної підготовки і спорту у

процесі професійно-педагогічної підготовки Contemporary problems of pedagogy amidst the European integration of educational environment: theory and practice : Scientific monograph. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, October 26, 468 p. Р. 72–96. DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-353-8-5

Михайлов В. В. (2010) Оцінювання максимальної сили та силової витривалості у жимі лежачи в системі фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів.

Спортивна наука України. №1. С. 64–75.

Ольховий О. М. (2005). Модульно-рейтингова система підготовки офіцерів-керівників занять з фізичної підготовки: автореф. дис. канд. наук з фіз. вих. і спорту: спец. 24.00.02 –

«Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення». Львів. 20 с.

Романчук С. В., Логінов Д. О., Анохін Є. Д. (2010). Методичний практикум з навчальної дисципліни «Фізичне виховання, спеціальна фізична підготовка і спорт» : навч.-

метод. посіб. Львів. 128 с.

Семенова О. Є., Афонін В. М. (2010). Комплексний контроль фізичної підготовленості молоді у вищих навчальних закладах. Педагогіка, психологія та медико-

біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. № 12. С. 129–131.

Словник іншомовних слів (2000). / Уклад. С. М. Морозов, Л. М. Шкарапута. К. : Наукова думка. 680 с.

Ягупов В. В., Дубровська О. М. (2023). Педагогічні умови формування діагностувальної компетентності майбутніх офіцерів – фахівців із фізичної підготовки і

спорту Інноваційні освітні та інформаційні технології неперервної освіти : міжнародна науково-практична конференція Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. (Київ, 28–29 квітня). С. 482–504. URL: DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-315-6-23.

Ягупов В. В., Кириченко О. М. (2021). Формування діагностувальної компетентності майбутніх офіцерів у процесі професійної підготовки. Актуальні проблеми розвитку службово-прикладних, традиційних і східних одноборств : зб. наук. пр. за матеріалами ХV міжнар. конф., присвяч. пам’яті д-ра пед. наук, професора Бізіна Віктора Петровича (Харків, 30 листопада 2021 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Наук. парк

«Наука та безпека України». Харків. С. 145–146.

Ягупов В. В. (2000). Неімітаційні активні методи навчання. Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Педагогіка і психологія / відп. ред. Носенко Е. Л. Вип. 5. С. 78–85.

Yahupov V., Kyrychenko O. (2022). Diagnostic competence of future officers – specialists in speaking and sport of the armed forces of Ukraine: concepts, contents and content. Innovative

Solutions In Modern Science. May № 1(53). Р. 18–35. URL: https://doi.org/10.26886/2414-634X.1(53)2022.2.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-20

Номер

Розділ

Статті