ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КУРСАНТІВ У ВИЩОМУ ВІЙСЬКОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

  • Андрій Кравченко Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації імені Героїв Крут Військовий коледж сержантського складу, Ukraine https://orcid.org/0009-0005-0065-0876
  • Іван Кравченко Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-6114-4591

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2023-48/158-167

Ключові слова:

курсант; викладач; офіцер; військовий заклад вищої освіти; військова навчально-виховна група; педагогічний потенціал.

Анотація

У статті автори представляють педагогічний потенціал та практичний стан організації і змісту діяльності військових навчально-виховних груп (ВНВГ) у сучасному військовому закладі вищої освіти. Проаналізовано практичний стан діяльності офіцерів курсантських підрозділів з формування військових навчально-виховних груп у військових закладах вищої освіти. Акцентовано увагу на наявні негативні процеси, які відбуваються у ВНВГ, що сформовані на ненаукових засадах. Уточнено й модифіковано педагогічний потенціал військової навчально-виховної групи. Підкреслено, що відсутність наукового підходу до формування військових навчально-виховних груп негативно позначається на результативності навчання курсантів та усіх питаннях військової служби. Наголошено, що формування військових навчально-виховних груп у військовому закладі вищої освіти це комплексне багатоцільове завдання яке вимагає від офіцерського складу глибоких знань основ військової педагогіки та психології.

Біографії авторів

Андрій Кравченко, Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації імені Героїв Крут Військовий коледж сержантського складу

кандидат педагогічних наук


Іван Кравченко, Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба

кандидат педагогічних наук, доцент


Посилання

Boiko A.M. Onovlena paradygma vykhovannia: shliakhy realizatsii. – Poltava : IZMN. – 1996. – S 78-85.

Vashchenko H. Zahalni metody navchannia. – K., 1997 – 95 s.

Viiskovi statuty Zbroinykh Syl Ukrainy. – K., 1997 – 209 s.

Oliinyk L.V. Profesiina kompetentnist maibutnikh ofitseriv-zviazkivtsiv: psykholoho-pedahohichnyi aspekt. [Professional competence of future liaison officers: psychological and pedagogical aspect.] Zbirnyk nauk. prats Viiskovoho instytutu Kyivskoho Natsionalnoho universytetu im. Tarasa Shevchenka. Kyiv, 2005. No 1. 166–171 s

Yahupov V.V. Upravlinski funktsii ofitsera ta ikh pedahohichnyi zmist // Visnyk Ukrainskoi Akademii derzhavnoho upravlinnia pry Prezydentovi Ukrainy. – 2000. – No 2. – 311 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-22

Номер

Розділ

Статті