ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КУРСАНТІВ У ВИЩОМУ ВІЙСЬКОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

  • Андрій Кравченко Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації імені Героїв Крут Військовий коледж сержантського складу, Україна https://orcid.org/0009-0005-0065-0876
  • Іван Кравченко Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба, Україна https://orcid.org/0000-0001-6114-4591

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2023-48/158-167

Ключові слова:

курсант; викладач; офіцер; військовий заклад вищої освіти; військова навчально-виховна група; педагогічний потенціал.

Анотація

У статті автори представляють педагогічний потенціал та практичний стан організації і змісту діяльності військових навчально-виховних груп (ВНВГ) у сучасному військовому закладі вищої освіти. Проаналізовано практичний стан діяльності офіцерів курсантських підрозділів з формування військових навчально-виховних груп у військових закладах вищої освіти. Акцентовано увагу на наявні негативні процеси, які відбуваються у ВНВГ, що сформовані на ненаукових засадах. Уточнено й модифіковано педагогічний потенціал військової навчально-виховної групи. Підкреслено, що відсутність наукового підходу до формування військових навчально-виховних груп негативно позначається на результативності навчання курсантів та усіх питаннях військової служби. Наголошено, що формування військових навчально-виховних груп у військовому закладі вищої освіти це комплексне багатоцільове завдання яке вимагає від офіцерського складу глибоких знань основ військової педагогіки та психології.

Біографії авторів

Андрій Кравченко, Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації імені Героїв Крут Військовий коледж сержантського складу

кандидат педагогічних наук


Іван Кравченко, Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба

кандидат педагогічних наук, доцент


Посилання

Бойко А.М. Оновлена парадигма виховання: шляхи реалізації. – Полтава: ІЗМН. – 1996. – С. 78-85.

Ващенко Г. Загальні методи навчання. – К.,1997. – 95 с.

Військові статути Збройних Сил України – К., 1999. – 209 с.

Олійник Л.В. Професійна компетентність майбутніх офіцерів-зв’язківців: психолого-педагогічний аспект. Збірник наук. праць Військового інституту Київського Національного

університету ім. Тараса Шевченка. Київ, 2005. No 1. 166–171 с.

Ягупов В.В. Управлінські функції офіцера та їх педагогічний зміст // Вісник Української Академії державного управління при Президентові України. – 2000. – № 2. – 311 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-22

Номер

Розділ

Статті