ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КУРСАНТІВ У ВИЩОМУ ВІЙСЬКОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2023-48/158-167Ключові слова:
курсант; викладач; офіцер; військовий заклад вищої освіти; військова навчально-виховна група; педагогічний потенціал.Анотація
У статті автори представляють педагогічний потенціал та практичний стан організації і змісту діяльності військових навчально-виховних груп (ВНВГ) у сучасному військовому закладі вищої освіти. Проаналізовано практичний стан діяльності офіцерів курсантських підрозділів з формування військових навчально-виховних груп у військових закладах вищої освіти. Акцентовано увагу на наявні негативні процеси, які відбуваються у ВНВГ, що сформовані на ненаукових засадах. Уточнено й модифіковано педагогічний потенціал військової навчально-виховної групи. Підкреслено, що відсутність наукового підходу до формування військових навчально-виховних груп негативно позначається на результативності навчання курсантів та усіх питаннях військової служби. Наголошено, що формування військових навчально-виховних груп у військовому закладі вищої освіти це комплексне багатоцільове завдання яке вимагає від офіцерського складу глибоких знань основ військової педагогіки та психології.
Посилання
Бойко А.М. Оновлена парадигма виховання: шляхи реалізації. – Полтава: ІЗМН. – 1996. – С. 78-85.
Ващенко Г. Загальні методи навчання. – К.,1997. – 95 с.
Військові статути Збройних Сил України – К., 1999. – 209 с.
Олійник Л.В. Професійна компетентність майбутніх офіцерів-зв’язківців: психолого-педагогічний аспект. Збірник наук. праць Військового інституту Київського Національного
університету ім. Тараса Шевченка. Київ, 2005. No 1. 166–171 с.
Ягупов В.В. Управлінські функції офіцера та їх педагогічний зміст // Вісник Української Академії державного управління при Президентові України. – 2000. – № 2. – 311 с.