ВИЗНАЧЕННЯ ПОКАЗНИКІВ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2023-48/89-96

Ключові слова:

вищі військові навчальні заклади; оцінка якості освіти; підготовка військових фахівців; показники; професійна військова освіта; якість освіти; якість професійної військової освіти.

Анотація

У статті розглянуто питання особливостей та необхідності оцінки якості
професійної військової освіти Сил оборони України. У цьому контексті у системі
професійної військової освіти важливим науковим завданням є визначення показників, які
забезпечать якісно оцінити професійну військову освіту у відповідності до вимог
сучасності, стратегії розвитку Збройних сил України та особливостей підготовки Сил
оборони України. Виділено особливості професійної військової освіти та умови, які
впливають на оцінку якості підготовки військових фахівців у системі професійної військової
освіти. Розкрито концептуальне бачення та перспективні напрямки щодо необхідності
вирішення питання удосконалення та розробки методичного забезпечення оцінки якості
професійної військової освіти у системі вищої освіти з урахуванням тенденції розвитку
Збройних Сил України та необхідності розвитку та підготовки військових фахівців Сил
оборони України до вимог сучасних завдань сектору безпеки і оборони та нормативних
стандартів країн-членів НАТО.

Біографія автора

Володимир Карпенко , Національний університет оборони України, м. Київ

доктор філософії (освітні, педагогічні науки),


Посилання

Артамощенко В. Модель системи військової освіти на основі ланцюга Маркова. Сучасні інформаційні технології у сфері безпеки та оборони. 2023. № 2 (47). С. 125–132.

Вітер Д., Горбачевський С., Оліферук В. Оцінювання спроможностей військових організаційних структур (методичне забезпечення інституційного огляду вищих військових навчальних закладів). Військова освіта. 2021. №1 (43). С. 56 – 63.

Клачко В., Білявець С., Діденко О., Дем’янюк Ю. Стан, проблеми та перспективи трансформації військової освіти в контексті реалізації стандартів НАТО. Збірник наукових

праць Національної академії Державної прикордонної служби України, серія: Педагогічні науки. 2022. № 1 (28). С. 90 – 104.

Мітягін О. Організація системи забезпечення якості професійної військової освіти в країнах-членах НАТО. Військова освіта. 2023. №1 (47). С. 177 – 185.

Мітягін О. Освіта та індивідуальна підготовка в країнах НАТО. Зб. наук. праць ЦВСД. НУОУ, 2021. №2 (44). С.131-143.

Оліферук В. Якість освіти: еволюція уявлень у національному та світовому освітньому просторі. Військова освіта. 2020. №1 (41). С. 210 – 221.

Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 грудня 1997 р. № 1410. Постанова КМУ від 30 грудня 2022 р. № 1490. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1490-2022-%D0%BF#Text (дата звернення: 24.03.2023).

Council resolution of 5 December 1994 on the quality and attractiveness of vocational education and training. URL: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:31994Y1230(01)&from=EN (дата звернення: 15.09.2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-21

Номер

Розділ

Статті