ВИЗНАЧЕННЯ ПОКАЗНИКІВ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2023-48/89-96

Ключові слова:

вищі військові навчальні заклади; оцінка якості освіти; підготовка військових фахівців; показники; професійна військова освіта; якість освіти; якість професійної військової освіти.

Анотація

У статті розглянуто питання особливостей та необхідності оцінки якості
професійної військової освіти Сил оборони України. У цьому контексті у системі
професійної військової освіти важливим науковим завданням є визначення показників, які
забезпечать якісно оцінити професійну військову освіту у відповідності до вимог
сучасності, стратегії розвитку Збройних сил України та особливостей підготовки Сил
оборони України. Виділено особливості професійної військової освіти та умови, які
впливають на оцінку якості підготовки військових фахівців у системі професійної військової
освіти. Розкрито концептуальне бачення та перспективні напрямки щодо необхідності
вирішення питання удосконалення та розробки методичного забезпечення оцінки якості
професійної військової освіти у системі вищої освіти з урахуванням тенденції розвитку
Збройних Сил України та необхідності розвитку та підготовки військових фахівців Сил
оборони України до вимог сучасних завдань сектору безпеки і оборони та нормативних
стандартів країн-членів НАТО.

Біографія автора

Володимир Карпенко , Національний університет оборони України, м. Київ

доктор філософії (освітні, педагогічні науки),


Посилання

Artamoshchenko V. Model’ systemy viys’kovoyi osvity na osnovi lantsyuha Markova.

Suchasni informatsiyni tekhnolohiyi u sferi bezpeky ta oborony. 2023. № 2 (47). S. 125–132.

Viter D., Horbachevs’kyy S., Oliferuk V. Otsinyuvannya spromozhnostey viys’kovykh

orhanizatsiynykh struktur (metodychne zabezpechennya instytutsiynoho ohlyadu vyshchykh viys’kovykh navchal’nykh zakladiv). Viys’kova osvita. 2021. №1 (43). S. 56 – 63.

Klachko V., Bilyavets’ S., Didenko O., Dem’yanyuk YU. Stan, problemy ta perspektyvy

transformatsiyi viys’kovoyi osvity v konteksti realizatsiyi standartiv NATO. Zbirnyk naukovykh prats’ Natsional’noyi akademiyi Derzhavnoyi prykordonnoyi sluzhby Ukrayiny, seriya: Pedahohichni nauky. 2022. № 1 (28). S. 90 – 104.

Mityahin O. Orhanizatsiya systemy zabezpechennya yakosti profesiynoyi viys’kovoyi

osvity v krayinakh-chlenakh NATO. Viys’kova osvita. 2023. №1 (47). S. 177 – 185.

Mityahin O. Osvita ta indyvidual’na pidhotovka v krayinakh NATO. Zb. nauk. Prats’

TSVSD. NUOU, 2021. №2 (44). S.131-143.

Oliferuk V. Yakist’ osvity: evolyutsiya uyavlen’ u natsional’nomu ta svitovomu

osvitn’omu prostori. Viys’kova osvita. 2020. №1 (41). S. 210 – 221.

Pro vnesennya zmin do postanovy Kabinetu Ministriv Ukrayiny vid 15 hrudnya 1997 r.

№ 1410. Postanova KMU vid 30 hrudnya 2022 r. № 1490. URL:

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1490-2022-%D0%BF#Text (data zvernennya: 24.03.2023).

Council resolution of 5 December 1994 on the quality and attractiveness of vocational education and training. URL: http://eur-lex.europa.eu/legal-

content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:31994Y1230(01)&from=EN (дата звернення: 15.09.2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-21

Номер

Розділ

Статті