СУЧАСНИЙ СТАН СФОРМОВАНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ – ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ У ЗС УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2023-48/108-118Ключові слова:
стан; сформованість; діагностування; методична компетентність; майбутні офіцери; констатувальний педагогічний експеримент; критерії; показники.Анотація
У статті представлені результати констатувального етапу педагогічного
експерименту щодо сформованості методичної компетентності майбутніх офіцерів –
фахівців фізичної культури та спорту у Збройних Сил (далі – ЗС) України та висвітлено
алгоритм визначення отриманих даних за такими компонентами: ціннісно-мотиваційним,
когнітивним, професійно-методичним, індивідуально-психічним і суб’єктним. За допомогою
відповідного діагностичного апарату визначено рівні сформованості їх методичної
компетентності – низький, достатній, середній та високий.
Посилання
Бєліков І. О. Критерії та показники діагностування сформованості організаційної компетентності в майбутніх фахівців із фізичної культури і спорту Збройних Сил України.
Інноваційна педагогіка. 2021. № 38. С. 94–101.
Дубровська О. М. Вимірювання сформованості діагностувальної компетентності майбутніх фахівців із фізичної підготовки і спорту: критерії та показники. Військова освіта : зб. наук. пр. 2022. № 2 (46). С. 70–79.
Олійник Л. В. Методика формування методичної компетентності майбутніх офіцерів військ зв’язку в процесі практичної підготовки (на прикладі загальновійськових та військово-спеціальних дисциплін): дис. … канд. пед. наук: 13.00.02. Київ, 2010. 247 с.
Остапенко В. С. Методика розвитку методичної компетентності викладачів військово-спеціальних дисциплін у системі післядипломної освіти. Вісник Житомирського
державного університету імені Івана Франка. 2018. № 4 (95). С. 131–137.
http://eprints.zu.edu.ua/28442 (дата звернення: 05.01.2023).
Погребняк Д. В. Розвиток фахової компетентності начальників фізичної підготовки і спорту військових частин у системі післядипломної освіти. Дис. ... канд. пед. наук : 13. 00. 04. К., 2020. 322 с.
Ягупов В. В. Методологічні основи компетентнісного підходу до професійної підготовки офіцерів запасу. Проблеми освіти : зб. наук. пр. 2019. № 92. С. 325-331.
Ягупов В. В. Теорія і методологія військово-педагогічних досліджень: підручник. К. : НУОУ імені Івана Черняховського, 2019. 444 с.
Bloshchynskyi I. Interrelation of Students’ Motivation for Physical Education and Their Physical Fitness Level. [Prontenko K., Griban G., Medvedeva I., Aloshyna A., Bloshchynskyi I.,
Bezpaliy S., Bychuk O., Mudryk Zh., Bychuk I., Radziyevsky V., Filatova Z., Yevtushok M.] International Journal of Applied Exercise Physiology. 2019; 8(2.1): 896–900. doi:
https://doi.org/10.30472/ijaep.v8i2.1.566.
Hanaba, S., Miroshnichenko, V., Shumovetska, S., Makohonchuk, N., Halimov, A., & Bloshchynskyi, I. (2019). Strategies for Treating the Other in the Methodological Focus of Intersubjectivity. Postmodern Openings, 10(4), 168-181. doi:10.18662/po/101.
Raudeliūnienė, J., Tunčikienė, Ž., Petrusevičius, R., (2013) Competency assessment of professional military service in Lithuanian Armed Forces. Journal of Security and Sustainability Issues. 3(1). 61–71. doi: 10.9770/jssi.2013.3.1(7).
Sytnykova, Y., Shlenova , M., Kyrpenko, Y., Kyrpenko, V., Konoplenko, N., & Hrynchenko, I.(2023). Teaching Technologies Online: Changes of Experience in Wartime in
Ukraine. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 18(18), pp. 165–176.