СУЧАСНИЙ СТАН СФОРМОВАНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ – ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ У ЗС УКРАЇНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2023-48/108-118

Ключові слова:

стан; сформованість; діагностування; методична компетентність; майбутні офіцери; констатувальний педагогічний експеримент; критерії; показники.

Анотація

У статті представлені результати констатувального етапу педагогічного
експерименту щодо сформованості методичної компетентності майбутніх офіцерів –
фахівців фізичної культури та спорту у Збройних Сил (далі – ЗС) України та висвітлено
алгоритм визначення отриманих даних за такими компонентами: ціннісно-мотиваційним,
когнітивним, професійно-методичним, індивідуально-психічним і суб’єктним. За допомогою
відповідного діагностичного апарату визначено рівні сформованості їх методичної
компетентності – низький, достатній, середній та високий.

Біографія автора

Євгеній Кирпенко, Національний університет оборони України, м. Київ

ад’юнкт

Посилання

Bielikov I. O. Kryterii ta pokaznyky diahnostuvannia sformovanosti orhanizatsiinoi kompetentnosti v maibutnikh fakhivtsiv iz fizychnoi kultury i sportu Zbroinykh syl Ukrainy. Innovatsiina pedahohika. 2021. № 38. S. 94–101.

Dubrovska O. M. Vymiriuvannia sformovanosti diahnostuvalnoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv iz fizychnoi pidhotovky i sportu: kryterii ta pokaznyky. Viiskova osvita : zb. nauk. pr. 2022. № 2 (46). S. 70–79.

Oliinyk L. V. Metodyka formuvannia metodychnoi kompetentnosti maibutnikh ofitseriv viisk zviazku v protsesi praktychnoi pidhotovky (na prykladi zahalnoviiskovykh ta viiskovo-spetsialnykh dystsyplin): dys. … kand. ped. nauk: 13.00.02. Kyiv, 2010. 247 s.

Ostapenko V. S. Metodyka rozvytku metodychnoi kompetentnosti vykladachiv viiskovo-spetsialnykh dystsyplin u systemi pisliadyplomnoi osvity. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu imeni Ivana Franka. 2018. № 4 (95). S. 131–137. http://eprints.zu.edu.ua/28442 (data zvernennia: 05.01.2023).

Pohrebniak D. V. Rozvytok fakhovoi kompetentnosti nachalnykiv fizychnoi pidhotovky i sportu viiskovykh chastyn u systemi pisliadyplomnoi osvity. Dys. ... kand. ped. nauk : 13. 00. 04. K., 2020. 322 s.

Yahupov V. V. Metodolohichni osnovy kompetentnisnoho pidkhodu do profesiinoi pidhotovky ofitseriv zapasu. Problemy osvity : zb. nauk. pr. 2019. № 92. S. 325-331.

Yahupov V. V. Teoriia i metodolohiia viiskovo-pedahohichnykh doslidzhen: pidruchnyk. K. : NUOU imeni Ivana Cherniakhovskoho, 2019. 444 s.

Bloshchynskyi I. Interrelation of Students’ Motivation for Physical Education and Their Physical Fitness Level. [Prontenko K., Griban G., Medvedeva I., Aloshyna A., Bloshchynskyi I., Bezpaliy S., Bychuk O., Mudryk Zh., Bychuk I., Radziyevsky V., Filatova Z., Yevtushok M.] International Journal of Applied Exercise Physiology. 2019; 8(2.1): 896–900. doi: https://doi.org/10.30472/ijaep.v8i2.1.566.

Hanaba, S., Miroshnichenko, V., Shumovetska, S., Makohonchuk, N., Halimov, A., & Bloshchynskyi, I. (2019). Strategies for Treating the Other in the Methodological Focus of Intersubjectivity. Postmodern Openings, 10(4), 168-181. doi:10.18662/po/101.

Raudeliūnienė, J., Tunčikienė, Ž., Petrusevičius, R., (2013) Competency assessment of professional military service in Lithuanian Armed Forces. Journal of Security and Sustainability Issues. 3(1). 61–71. doi: 10.9770/jssi.2013.3.1(7).

Sytnykova, Y., Shlenova , M., Kyrpenko, Y., Kyrpenko, V., Konoplenko, N., & Hrynchenko, I.(2023). Teaching Technologies Online: Changes of Experience in Wartime in Ukraine. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 18(18), pp. 165–176. https://doi.org/10.3991/ijet.v18i18.40491

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-21

Номер

Розділ

Статті