НОВІТНІ ІНСТРУМЕНТИ ПОЗААУДИТОРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩОГО ВІЙСЬКОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2024-50/8-14

Ключові слова:

позааудиторна діяльність; менторінг; коучінг; тьюторінг; наставництво; кураторство; курсантський науковий гурток; мотивація; правовий режим воєнного стану.

Анотація

У статті досліджуються окремі аспекти позитивної організації позааудиторної
роботи курсантів у вищих військових закладах вищої освіти, аналізується менторінг в
діяльності курсантського наукового гуртка, розглядається феномен менторінгу як
ефективний інструментарій підготовки до майбутньої професійної діяльності. Розглянуто
роль менторінгу в організації позааудиторної роботи курсантів у вищих військових закладах
вищої освіти. Запропоновано формат менторінгу, який дає можливість здобувачам освіти
перехоплювати у професійний інструментарій та методи роботи ментора.

Біографія автора

Володимир Артемов, Національна академія Служби безпеки України, м. Київ

доктор педагогічних наук, професор


Посилання

Педагогічна компетентність викладача. Впровадження інноваційних методів

навчання у практичну діяльність викладача закладу вищої освіти [Електронний ресурс] //

навч. посіб. для докторів філософії спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» та

«Журналістика» // Укладачі: А. П. Киричок, Т. Ю. Киричок – Електронні текстові дані

(1 файл: 0,84 Мбайт). – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 57 с.

Bismarck O.v. Gesammelte Werke. Abteilung III. Schriften. Bd. 8. Paderborn, 2014. S.

-454.

Положення про менторство в НаУОА. Наказ ректора Національного університету

«Острозька академія» № 32 від 29 квітня 2022 // https://www.oa.edu.ua/ assets/files/

polozhennya_pro_mentorstvo.pdf

Угода про співробітництво Національної академії СБ України з Національним

університетом «Острозька академія // https://www.nasbu.edu.ua/ua/50-ugodi-pro-

spivrobitnictvo-osvitnya-diyalnist

Сидорук І. І. Роль менторства у професійній підготовці майбутніх соціальних

працівників. Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : «Педагогіка і психологія».

Педагогічні науки. 2019. № 2 (18). С. 283–289.

Морозова М. E. Поліпшення кадрового забезпечення та конкурентоспроможності ті

вищого навчального закладу. Проблеми освіти. 2015. Вип. 82. С. 52–57

Тарасов Д. К. Mентортсво в іт-сфері. URL: https://openarchive.nure.ua/server/api/core/

bitstreams/34738472-b650-4ae2-9d6a_b52251aedbe6/content

Дорошкевич К. О., Вороновська М. М., Салата І. З. Застосування менторингу для

стимулювання інноваційної діяльності працівників підприємств. Науковий вісник НЛТУ

України. 2017. Вип. 27(7). С. 70–73. DOI: https://doi.org/10.15421/40270712

Ліпич Л., Кушнір М. Менторство як інструмент розвитку професійних можливостей

працівників підприємства // Економічний простір, 191.2024, 137-141.

https://doi.org/10.32782/2224-6282/191-23

Добош О. М. Педагогічне наставництво як механізм професійного розвитку

молодого педагога // Науковий вісник Мукачівського державного університету, 2019 Серія

«Педагогіка та психологія». Випуск 2 (10). С. – 137-140.

Щука Г. П., Безрученков Ю. В., Пацюк В. С. Менторство в системі вищої освіти

України Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова Випуск 98’2024. Серія

Педагогічні науки: реалії та перспективи. С. 128-132 // DOI https://doi.org/10.31392/UDU-

nc.series5.2024.98.26.

Артемов В. Ю., Гнатюк Т. І. досвід організації науково-дослідного курсантського

гуртка в умовах правового режиму воєнного стану // Перспективи та інновації науки / Серія

«Педагогіка» № 11(45) (2024): http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/16612

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-01-09

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ