ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ РОЗВІДУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО НЕПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2024-50/68-82

Ключові слова:

готовність; професійний розвиток; неперервна освіта; військова освіта; майбутні офіцери; мотиваційний компонент; когнітивний компонент; операційно- діяльнісний компонент; формальна освіта; неформальна освіта.

Анотація

Дослідження присвячене аналізу рівнів готовності майбутніх офіцерів розвідувальної
діяльності до неперервного професійного розвитку, проведеного на базі Військової академії в
м. Одеса. Було залучено 389 курсантів різних років навчання, з метою виявлення рівнів
сформованості мотиваційного, когнітивного та операційно-діяльнісного компонентів.
Визначено, що хоча мотиваційний компонент демонструє відносно збалансований розподіл
рівнів готовності, когнітивний і операційно-діяльнісний компоненти потребують значного
вдосконалення. Дослідження вказує на необхідність посилення теоретичної та практичної
підготовки курсантів, а також акцентує увагу на важливості розвитку мотивації до
професійного самовдосконалення. Це дозволить забезпечити всебічний та ефективний
професійний розвиток майбутніх офіцерів розвідки.

Біографія автора

Ігор Зелений , Військова академія, м. Одеса



Посилання

Бондаренко А. П., Пікус Д. Л. Інтенсивна перепідготовка офіцерів запасу, що

призвані за мобілізацією: досвід, виклики, перспективи. Теорія та методика навчання та

виховання, 2023. № 55. С. 7-17 DOI: https://doi.org/10.34142/23128046.2023.55.01

Дяков C., Геник В., Кирильчук Ю. Особливості формування та структура

готовності до професійної діяльності майбутніх офіцерів розвідників. Physical culture and

sport: scientific perspective, 2023. Вип. 1. С. 122–129. DOI https://doi.org/10.31891/pcs.2023.1.19

Зелений І. І. Ключові компоненти неперервного професійного зростання офіцерів.

Теорія та методика навчання та виховання, 2023. № 55. С. 52-62 DOI:

https://doi.org/10.34142/23128046.2023.55.05

Зелений І. І. Реалізація принципу неперервності у контексті трансформації системи

військової освіти. Засоби навчальної та науково-дослідної роботи, 2023. Вип. 61. С. 19-29.

DOI: https://doi.org/10.34142/2312-1548.2023.61.02

Зелений І. І., Боярська-Хоменко А. В. Професійний саморозвиток офіцерів розвідки

у контексті реалізації принципу освіти впродовж військової кар’єри. Освіта дорослих:

теорія, досвід, перспективи, 2024. Вип. 1 (25). С. 86-97 DOI

https://doi.org/10.35387/od.1(25).2024.86-97

Зіборєва О. Б. Освіта упродовж військової кар’єри як принцип підготовки кадрів

для збройних сил України: правові аспекти. Юридичний науковий електронний журнал,

Вип. 7. С. 62-164. DOI https://doi.org/10.32782/2524-0374/2021-7/39

Міністерство оборони України. Професійна військова освіта. URL :

https://www.mil.gov.ua/diyalnist/vijskova-osvita-na-tauka/shho-take-profesijna-vijskova-

osvita.html (Дата звернення 16.07.2024)

Урядовий портал. URL : https://www.kmu.gov.ua/news/uriad-ukhvalyv-kontseptsiiu-

transformatsii-systemy-viiskovoi-osvity-za-standartamy-nato (Дата звернення 16.07.2024)

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-01-09

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ