ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ РОЗВІДУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО НЕПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2024-50/68-82Ключові слова:
готовність; професійний розвиток; неперервна освіта; військова освіта; майбутні офіцери; мотиваційний компонент; когнітивний компонент; операційно- діяльнісний компонент; формальна освіта; неформальна освіта.Анотація
Дослідження присвячене аналізу рівнів готовності майбутніх офіцерів розвідувальної
діяльності до неперервного професійного розвитку, проведеного на базі Військової академії в
м. Одеса. Було залучено 389 курсантів різних років навчання, з метою виявлення рівнів
сформованості мотиваційного, когнітивного та операційно-діяльнісного компонентів.
Визначено, що хоча мотиваційний компонент демонструє відносно збалансований розподіл
рівнів готовності, когнітивний і операційно-діяльнісний компоненти потребують значного
вдосконалення. Дослідження вказує на необхідність посилення теоретичної та практичної
підготовки курсантів, а також акцентує увагу на важливості розвитку мотивації до
професійного самовдосконалення. Це дозволить забезпечити всебічний та ефективний
професійний розвиток майбутніх офіцерів розвідки.
Посилання
Бондаренко А. П., Пікус Д. Л. Інтенсивна перепідготовка офіцерів запасу, що
призвані за мобілізацією: досвід, виклики, перспективи. Теорія та методика навчання та
виховання, 2023. № 55. С. 7-17 DOI: https://doi.org/10.34142/23128046.2023.55.01
Дяков C., Геник В., Кирильчук Ю. Особливості формування та структура
готовності до професійної діяльності майбутніх офіцерів розвідників. Physical culture and
sport: scientific perspective, 2023. Вип. 1. С. 122–129. DOI https://doi.org/10.31891/pcs.2023.1.19
Зелений І. І. Ключові компоненти неперервного професійного зростання офіцерів.
Теорія та методика навчання та виховання, 2023. № 55. С. 52-62 DOI:
https://doi.org/10.34142/23128046.2023.55.05
Зелений І. І. Реалізація принципу неперервності у контексті трансформації системи
військової освіти. Засоби навчальної та науково-дослідної роботи, 2023. Вип. 61. С. 19-29.
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-1548.2023.61.02
Зелений І. І., Боярська-Хоменко А. В. Професійний саморозвиток офіцерів розвідки
у контексті реалізації принципу освіти впродовж військової кар’єри. Освіта дорослих:
теорія, досвід, перспективи, 2024. Вип. 1 (25). С. 86-97 DOI
https://doi.org/10.35387/od.1(25).2024.86-97
Зіборєва О. Б. Освіта упродовж військової кар’єри як принцип підготовки кадрів
для збройних сил України: правові аспекти. Юридичний науковий електронний журнал,
Вип. 7. С. 62-164. DOI https://doi.org/10.32782/2524-0374/2021-7/39
Міністерство оборони України. Професійна військова освіта. URL :
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/vijskova-osvita-na-tauka/shho-take-profesijna-vijskova-
osvita.html (Дата звернення 16.07.2024)
Урядовий портал. URL : https://www.kmu.gov.ua/news/uriad-ukhvalyv-kontseptsiiu-
transformatsii-systemy-viiskovoi-osvity-za-standartamy-nato (Дата звернення 16.07.2024)