СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ПРОЦЕСІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2024-50/116-125

Ключові слова:

модель; науково-педагогічні працівники вищих військових навчальних закладів; підвищення кваліфікації; професійний розвиток.

Анотація

Анотація. У статті презентовано розроблену модель професійного розвитку науково-
педагогічних кадрів у процесі підвищення кваліфікації у вищих військових навчальних
закладах. Модель дає змогу керівникам зрозуміти процес і побачити результат підвищення
кваліфікації науково-педагогічних працівників з урахуванням їх індивідуальних освітніх
траєкторій професійного розвитку.
Модель професійного розвитку науково-педагогічних працівників у процесі підвищення
кваліфікації містить чотири блоки (цілепокладання, теоретико-методологічний,
операційно-діяльнісний, рефлексивно-оцінний), поєднання яких дасть змогу досягти
поставленої мети.

Біографії авторів

Леонід Олійник, Національний університет оборони України, м. Київ

доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник 

Сергій Іллющенко, Національний університет оборони України, м. Київ

доктор філософії

Тімур Аксанов, Національний університет оборони України, м. Київ



Марина Баранецька, Національний університет оборони України, м. Київ




Посилання

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. Київ : Либідь, 1997. 374 с.

Єжова О. В. Класифікація моделей в педагогічних дослідженнях. Наукові записки.

Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. 2014. Вип. 5.

С. 202 – 207.

Коновальчук І. І. Теорія і технологія реалізації інновацій у загальноосвітніх

навчальних закладах : монографія. Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2014. 464 с.

Олійник Л. В. Методична система навчання військово-спеціальних дисциплін магістрів

військово-соціального управління : монографія. Хмельницький : Вид-во НАДПСУ, 2017. 340 с.

Олійник Л. В., Іллющенко С. Ю., Аксанов Т. Ш., Гнесь Б. М., Бпрпнецька М. А.

Проблема підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників вищих військових

навчальних закладів України у науковому тезаурусі Військова освіта : зб. наук. пр.

Національного університету оборони України. 2024. №49. С. 147–163.

Олійник Л. В. Теоретичні та методичні засади навчання військово-спеціальних

дисциплін майбутніх магістрів військово-соціального управління [Текст] : дис. на здоб. наук.

ступ. д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання (загальновійськові й військово-

спеціальні дисципліни) / Олійник Леонід Віталійович. Нац. акад. Держ. прикорд. служби

України ім. Б. Хмельницького. – Хмельницький, 2021. 521 с.

Покроєва Л. Д., Кравченко А. Ю. Моделювання процесу професійного зростання

керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломного педагогічного

освіти. Народна освіта. 2012. № 2 (17). URL: http:

//www.narodnaosvita.kiev.ua/vupysku/5/statti/4kravchenko.htm (дата звернення 25.06.2024).

Професійно-педагогічна підготовка майбутнього вчителя початкового

загальноосвітнього навчального закладу в умовах Нової української школи: Ч.1 / за ред.

Л. А. Пермінової. Херсон : Айлант, 2018. 158 с.

Пуцов В. І. Вчити дорослого по-дорослому. Післядипломна освіта. 2011. № 2. С. 49–51.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-01-15

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ