РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО МІЖКУЛЬТУРНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ВІЙСЬКОВОГО УПРАВЛІННЯ В МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИНАХ ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО АНАЛІЗУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2018-1/158-165

Ключові слова:

міжкультурна взаємодія, магістри військового управління в міжнародних відносинах, професійна підготовка, професійна готовність до міжкультурної взаємодії, воєнно-дипломатична служба.

Анотація

У статті розглянуто проблему розвитку професійної готовності до міжкультурної взаємодії у системі професійної підготовки майбутніх магістрів військового управління в міжнародних відносинах. Проаналізовано розвиток професійної готовності майбутніх воєнних дипломатів до міжкультурної взаємодії як педагогічний процес, визначено сутність цього поняття у системі поглядів сучасної педагогічної науки. Як ключовий компонент забезпечення результативності й ефективності міжкультурної взаємодії, визначено лінгвосоціокультурну компетентність. Доведено, що розвиток професійної готовності до міжкультурної взаємодії сприятиме удосконаленню професійної підготовки майбутніх воєнних дипломатів.

Посилання

Boiko, О. V. (2004). Tekhnologiya formuvannya psykhologychnoyi gotovnosti maibutnih magistriv viyskovo-sotsialnogo upravlinnya do vykonannya funktsiy kerivnykiv-lideriv [Technology of Developing Would-be Masters’ of Military and Social Command and Control Psychological Readiness for Performing Leadership Functions]. Viyskova osvita. 14. 126 – 135. (in Ukrainian).

Diachenko, M. I., Kandybovich, L. А. (1981). Psikhologiya vysshey shkoly [Higher School Psychology]. Minsk: Isd-vo BGU (in Russian).

Ignatova, I. B. (1997). Obuchenie grammaticheskomu stroyu rechi inostrnnykh studentov-filologov kak osnova formirovaniya yazykovoy lichnosti buduschego uchitelya [Training Foreign Students Philologists’ Grammar as a Basis for the Formation of the Personality of the Future Teacher]. Doctor of Sciences dissertation (Education). Russian State Pedagogic University named after A.I. Gertsen. SPb. (in Russian).

Svojkina, L. F. (2008). Pedagogicheskie usloviya formirovaniya mezhkulturnoy kommunikatsii u studentov-ekonomistov v protsesse obuchenia inostrannomu jazyku [Pedagogic Conditions of Formation Economics Students in Intercultural Communication during Foreign Language Learning]. PhD Dissertation (Education). Belgorod State University of Culture and Arts. Belgorod (in Russian).

Fofanov, V. P. (1981). Sotsialnaya deyatelnost’ kak sistema [Social Activity as a System] Moskva : Nauka (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-02-25

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ