МОДЕЛЬ ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЗМУ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО ЛІЦЕЮ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2018-1/219-227Ключові слова:
модель, патріотизм, патріотичне виховання, любов до Батьківщини, ліцеїсти, зміст.Анотація
У статті розглядається зміст моделі виховання патріотизму учнівської молоді в умовах військового ліцею, а саме – такої моделі, яка базуватиметься на відповідних концепціях, підходах, принципах освіти та педагогічних умовах на основі цього формування змісту, форм методів виховання патріотизму, а також створення патріотичного середовища. Пропонуються напрями перспективних досліджень із зазначеної проблематики.
Посилання
Vershilovskij, S. G. (1982). Professionalnaya deyatelnost molodogo uchitelya: socialno-pedagogicheskij aspekt [Professional activity of a young teacher: a socio-pedagogical aspect]. Pedagogika, 144. (in Russian).
Vishnevskij, O. (1997). Koncepciya demokratizaciyi ukrayinskogo vihovannya [Concept of democratization of Ukrainian education]. Konceptualni zasadi demokratizaciyi ta reformuvannya osviti v Ukrayini: pedagogichni koncepciyi, 78– 122. (in Ukrainian).
Dubasenyuk, O. A. (1996). Teoretichni ta metodichni osnovi vihovnoyi diyalnosti pedagoga [Theoretical and methodological foundations of educational activity of the teacher]. Zhytomyr, 444. (in Ukrainian).
Leontev, A.N. (1975). Deyatelnost. Soznanie. Lichnost [Activities Consciousness Personality]. Politizdat, 304. (in Russian).
Ushinskij, K.D. (1983). Teoretichni problemi vihovannya i osviti [Theoretical problems of education and education]. Vibr. ped. tvori: U 2-h t. Rad. shkola, 488. (in Ukrainian).
Yagupov, V. (2000). Upravlinski funkciyi oficera ta yih pedagogichnij zmist [Management functions of the officer and their pedagogical content] Visnik Ukrayinskoyi Akademiyi derzhavnogo upravlinnya pri Prezidentovi Ukrayini, 311–314. (in Ukrainian).