ТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВИХ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ

Автор(и)

  • Ю. Приходько Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна https://orcid.org/0000-0002-8782-383X

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2018-1/228-238

Ключові слова:

технологія, підготовка військових фахівців, модель, проектування, організація, мотивація, контроль, самоконтроль, коригування.

Анотація

В статті досліджується проблема технології особистісно орієнтованої підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах. Обґрунтовуються актуальність досліджуваної проблеми, її сутність і основні принципи. Запропоновано інтегративну інноваційну модель особистісно орієнтованої підготовки військових фахівців в межах нормативного військово-освітнього процесу та особистісно орієнтованої навчально-пізнавальної діяльності курсантів (слухачів) з такими складовими: проективно-планувальна, організаційно-процесуальна, контрольно-моніторингова, коригувальна.

Біографія автора

Ю. Приходько, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Bogdanova, I.M. (1999). Tehnologiyi v osviti: teoretiko-metodologichnij aspekt: [monografiya] [Technologies in education: theoretical and methodological aspects]. Odesa: TES, 146 (in Ukrainian).

Bespalko, V.P. (1989). Slagaemye pedagogicheskoj tehnologi [Components of pedagogical technology]. M.: Pedagogika, 192 (in Russian).

Dolzhenko, O.V., Shatunovskij, V.L. (1990) Sovremennye metody i tehnologiya obucheniya v tehnicheskom vuze: [metod. posobie] [Modern methods and technology of training at a technical college]. M.: Vyssh. shk., 191

Klarin, M.V. (1989). Pedagogicheskaya tehnologiya v uchebnom procese: Analiz zarubezhnogo opyta [Pedagogical technology in the educational process: Analysis of foreign experience]. M.: Znanie, 80 (in Russian).

Prihodko, Yu.I. (2010). Osobistisno-oriyentovana samostijna robota yak novij etap u evolyuciyi poglyadiv na yiyi prirodu [Personality-oriented independent work as a new stage in the evolution of views on its nature]. Zbirnik naukovih prac “Visnik Nacionalnoyi akademiyi oboroni Ukrayini. K.: MO Ukrayini, NUOU, 5(18), 77–84 (in Ukrainian).

Smolyuk, I.O. (1999). Pedagogichni tehnologiyi: doslidzhennya socialno-osobistisnogo aspektu.[ Pedagogical technologies: research of social-personal aspect]. Luck: Vezha, 224 (in Ukrainian).

Talyzina, N.F. (1977). Tehnologiya obucheniya i ee mesto v pedagogicheskom processe [Technology of teaching and its place in the pedagogical process]. Sovetskaya vysshaya shkola, 1(17), 94–95 (in Russian).

Pidkasistyj, P.I., Fridman, A.M., Garunov, P.I. (1999). Tehnologii obucheniya v sisteme vysshego i poslevuzovskogo professionalnogo obrazovaniya: Psihologo-didakticheskij spravochnik prepodavatelya vysshej shkoly. [Technology of education in the system of higher and postgraduate vocational education]. M.: Pedagogicheskoe obshestvo Rossii, 216–268 (in Russian).

Yanushkevich, F. (1986). Tehnologiya obucheniya v sisteme vysshego obrazovaniya [Technology of education in the system of higher education] / Per. s polskogo O.V. Dolzhenka. M.: Vyssh. shk., 135 (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-02-25

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ