НОВІ СОЦІАЛЬНІ МЕДІА ТА СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2018-1/286-295

Ключові слова:

нові соціальні медіа, соціальні мережі, військова освіта, комунікативний процес, Інтернет, національна безпека, НАТО.

Анотація

Метою статті є дослідження сутності, ґенези та можливостей нових соціальних медіа та соціальних мереж в сучасному освітньому процесі. Для цього застосовувалися загальнонаукові та спеціальні методи дослідження. З’ясовано, що освітні соціальні мережі поєднують слухачів, курсантів, студентів і орієнтовані на взаємодію з метою надання допомоги в реалізації академічних проектів, проведення наукових досліджень або взаємодії з науково-педагогічними працівниками. У статті уточнено зміст окремих понять, набули подальшого розвитку погляди щодо їхнього застосування в освітньому процесі. Сучасні війни та прагнення України вступити до НАТО висувають нові вимоги до освітнього процесу в Збройних Силах України. Зазначене потребує подальших наукових досліджень нових Інтернет-технологій, з метою модернізації військової освіти, наближення українського війська до стандартів Північноатлантичного альянсу.

Біографія автора

В. Чорний, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

доктор філософських наук, професор

Посилання

Bilan, N.I. (2014). Sotsialni komunikatsii v informatsiinomu suspilstvi [Social communications in the information society]. Scientific notes of theInstituteofJournalism, 56, 171–175. (in Ukrainian).

Demkovych, A. (2015). Novisotsialni media ta sotsialni merezhi: vzaiemozv’iazok ta osoblyvosti [New social media and social networks: interconnection and features]. Scientific research of Ukrainian media content: social dimension, The Institute of Journalism of Taras Shevchenko National University of Kyiv, 12–18. Retrieved from http://www.journ.univ.kiev.ua/ndumk/. (in Ukrainian).

Gillen, P. (2009). Novyie agentyi vliyaniya.USA[New agents of influence.USA]. Society for New Communi-cations Research, 80. (in Russian).

Shesteryonkina, L. P. (2014). Osnovnyie harakteristiki novyih sotsialnyih media [The main characteristics of the new social media]. Scientific notes ofTransbaikalStateUniversity. Philosophy, history, oriental studies, 2, 107–111. (in Russian).

Polovynchak, Y. Mobilizatsiinyi ta manipuliatyvnyi potentsial dyskursu sotsialnykh media v umovakh perekhidnoho suspilstva [Mobilization and manipulative potential of the social media discourse in a transitional society]. Retrieved from http://nbuviap.gov.ua/ index.php?option=com_content&view=article&id=446:sotsialni-media&catid=8&Itemid=350. (in Ukrainian).

Hotko, O. (2016). Sotsialni Internet-merezhi ta virtualizatsiia suspilnoho zhyttia [Social Internet Networks and Virtualization of Public Life] Youth and the market, 2, 94–98. (in Ukrainian).

Suspilno-komunikatyvni protsesy u Zbroinykh Sylakh Ukrainy: pidruchnyk [Social-communicative processes in the Armed Forces of Ukraine: a textbook]. (2017). NDU Ukraine named after Ivan Chernyahovskiy, DC Aleshchenko V. I., Andrushchenko T. V., Stasiuk V. V., under the general editorship of Chornyi V. S., 372. (in Ukrainian).

Bakulev, G. P. (2010). Massovaya kommunikatsiya. Zapadnyie teorii i kontseptsii : ucheb. posobie dlya studentov vuzov [Mass communication. Western theories and concepts: a textbook for university students (2nd ed.). Aspekt Press, 192. (in Russian).

Chorna,I.V. (2014). Dyhitalizatsiia yak odna z tendentsii rozvytku media haluzi [Digitization as one of the trends in the media industry]. Library Science. Documentation. Informology, 1, 76–81. (in Ukrainian).

Chornyi, V. S. (2009). Viiskova orhanizatsiia Ukrainy : stanovlennia ta perspektyvy rozvytku: monohrafiia [Military organization ofUkraine: formation and prospects of development: Monograph]. Nizhyn: Publishing House Aspekt-Polihraf, 368. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-02-25

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ