DOI: https://doi.org/10.33099/во.v0i0.160703

СИСТЕМАТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТНІХ ВІЙСЬКОВИХ УСТАНОВАХ

М. Гамідов

Анотація


Проблема формування особистості офіцера завжди була в центрі уваги протягом сучасного розвитку Збройних Сил. Науково-практичне вирішення цієї проблеми має ключове значення і вимагає чималих зусиль від учасників педагогічного процесу. Досягти певного результату практично неможливо без налагодження порозуміння між педагогом і курсантами в освітніх військових установах. У статті досліджено існуючу літературу стосовно даної проблематики. Під час розгляду теми визначено характер педагогічної взаємодії. В першу чергу досліджено роль педагога у формуванні особистості курсантів як майбутніх офіцерів. Обгрунтовано необхідність системного підходу до організації педагогічної взаємодії. Таким чином, об’єктом дослідження є педагогічний процес в освітніх військових установах. А суб’єктом визначено педагогічну взаємодію між педагогом і курсантами. Розглянуто комунікативну та інші технології впливу для формування партнерських відносин між учасниками педагогічного процесу.


Ключові слова


спілкування; особистість офіцера; комунікативний підхід; формування особистості офіцера; поточна ситуація в пробле; педагогічна взаємодія.

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Gazman O.S. Ot avtoritarnogo k pedagogike svobody // Novye cennosti obrazovanija. 1995, № 2, 154 s. (in Russian).

Il'enkov Z.V. Chto takoe lichnost'? S chego nachinaetsja lichnost'. M., 2013, 183 c. (in Russian).

Kagan M.S. Mir obshhenija. M.: Politizdat, 1988, 319 s. (in Russian).

Obozov N.N. Mezhlichnostnye otnoshenija. L., 1979, 163 s. (in Russian).

Talyzina N.F. Teoreticheskie problemy usvoenija poznavatel'noj deja¬tel'nosti cheloveka. M., 1979, 154 s. (in Russian).

Harlamov I.F. Pedagogika. M.: Vysshaja shkola, 1990, 576 s. (in Russian).

Shhumahova N.B. Dialog i razvitie tvorcheskoj aktivnosti u detej. M., 1991, 81 s. (in Russian).

Ağayev M. Pedaqoji fikir tarixində tərbiyə və təhsil. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu, 2011, 178 s.

İbrahimov F., Hüseynzadə R. Pedaqogika: 2 cilddə. I cild. Bakı: Mütərcim, 2012, 708 s.

DavisP., Florian L. Teaching Strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study // Research Report RR516, 2004, 90 p.

McAllum R. Reciprocal Teaching: Critical Reflection on Practice // RTLB, CentralWest AucklandKairaranga, Vol. 15, Issue 1, 2014, pp. 26-35.

Westbrook J. et.al, Pedagogy, Curriculum, Teaching Practices and Teacher Education in Developing Countries. Final Report. Education Rigorous Literature Review. Department for International Development, 2013, http://r4d.dfid.gov.uk.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Газман О.С. От авторитарного к педагогике свободы // Новые ценности образования. 1995, № 2, 154 с.

2. Ильенков З.В. Что такое личность? С чего начинается личность. М., 2013, 183 c.

3. Каган М.С. Мир общения. М.: Политиздат, 1988, 319 с.

4. Обозов Н.Н. Межличностные отношения. Л., 1979, 163 с.

5. Талызина Н.Ф. Теоретические проблемы усвоения познавательной дея­тельности человека. М., 1979, 154 с.

6. Харламов И.Ф. Педагогика. М.: Высшая школа, 1990, 576 с.

7. Щумахова Н.Б. Диалог и развитие творческой активности у детей. М., 1991, 81 с.

8. Ağayev M. Pedaqoji fikir tarixində tərbiyə və təhsil. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu, 2011, 178 s.

9. İbrahimov F., Hüseynzadə R. Pedaqogika: 2 cilddə. I cild. Bakı: Mütərcim, 2012, 708 s.

10. DavisP., Florian L. Teaching Strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study // Research Report RR516, 2004, 90 p.

11. McAllum R. Reciprocal Teaching: Critical Reflection on Practice // RTLB, CentralWest AucklandKairaranga, Vol. 15, Issue 1, 2014, pp. 26-35.

12. Westbrook J. et.al, Pedagogy, Curriculum, Teaching Practices and Teacher Education in Developing Countries. Final Report. Education Rigorous Literature Review. Department for International Development, 2013, http://r4d.dfid.gov.uk.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.