СИСТЕМАТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТНІХ ВІЙСЬКОВИХ УСТАНОВАХ

Автор(и)

  • М. Гамідов Військова Академія Збройних Сил Азербайджанської Республіки, Азербайджан https://orcid.org/0000-0001-8703-9335

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2018-2/53-59

Ключові слова:

спілкування, особистість офіцера, комунікативний підхід, формування особистості офіцера, поточна ситуація в пробле, педагогічна взаємодія.

Анотація

Проблема формування особистості офіцера завжди була в центрі уваги протягом сучасного розвитку Збройних Сил. Науково-практичне вирішення цієї проблеми має ключове значення і вимагає чималих зусиль від учасників педагогічного процесу. Досягти певного результату практично неможливо без налагодження порозуміння між педагогом і курсантами в освітніх військових установах. У статті досліджено існуючу літературу стосовно даної проблематики. Під час розгляду теми визначено характер педагогічної взаємодії. В першу чергу досліджено роль педагога у формуванні особистості курсантів як майбутніх офіцерів. Обгрунтовано необхідність системного підходу до організації педагогічної взаємодії. Таким чином, об’єктом дослідження є педагогічний процес в освітніх військових установах. А суб’єктом визначено педагогічну взаємодію між педагогом і курсантами. Розглянуто комунікативну та інші технології впливу для формування партнерських відносин між учасниками педагогічного процесу.

Посилання

Gazman O.S. Ot avtoritarnogo k pedagogike svobody // Novye cennosti obrazovanija. 1995, № 2, 154 s. (in Russian).

Il'enkov Z.V. Chto takoe lichnost'? S chego nachinaetsja lichnost'. M., 2013, 183 c. (in Russian).

Kagan M.S. Mir obshhenija. M.: Politizdat, 1988, 319 s. (in Russian).

Obozov N.N. Mezhlichnostnye otnoshenija. L., 1979, 163 s. (in Russian).

Talyzina N.F. Teoreticheskie problemy usvoenija poznavatel'noj deja¬tel'nosti cheloveka. M., 1979, 154 s. (in Russian).

Harlamov I.F. Pedagogika. M.: Vysshaja shkola, 1990, 576 s. (in Russian).

Shhumahova N.B. Dialog i razvitie tvorcheskoj aktivnosti u detej. M., 1991, 81 s. (in Russian).

Ağayev M. Pedaqoji fikir tarixində tərbiyə və təhsil. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu, 2011, 178 s.

İbrahimov F., Hüseynzadə R. Pedaqogika: 2 cilddə. I cild. Bakı: Mütərcim, 2012, 708 s.

DavisP., Florian L. Teaching Strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study // Research Report RR516, 2004, 90 p.

McAllum R. Reciprocal Teaching: Critical Reflection on Practice // RTLB, CentralWest AucklandKairaranga, Vol. 15, Issue 1, 2014, pp. 26-35.

Westbrook J. et.al, Pedagogy, Curriculum, Teaching Practices and Teacher Education in Developing Countries. Final Report. Education Rigorous Literature Review. Department for International Development, 2013, http://r4d.dfid.gov.uk.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-05

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ