ПЕРЕДУМОВИ ТА СУТНІСТЬ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2018-2/60-66

Ключові слова:

інтерактивне навчання, інтерактивні прийоми, способи інтерактивного навчання, задачі інтерактивного навчання.

Анотація

 У статті розглянуто загальні вимоги Закону України щодо освіти. Визначено принципи реалізації побудови освіти в Україні, яка ґрунтується на загальнолюдських цінностях, основоположних засадах організації освітньої діяльності загалом, традиціях вітчизняної школи; враховує головні завдання, які їй необхідно вирішувати на сучасному етапі.

Вивчено досвід відомого американського професора Едгарда Дейла та бразильського педагога Пауло Фрейре і зроблено висновок, що не тільки ці, а й інші науковці провідних країн світу схиляються до думки, що необхідно впроваджувати нові підходи, засоби та на їх основі нові педагогічні технології, які б вписувались в традиційну систему навчання та сприяли якісній підготовці фахівців.

З’ясовано переваги інтерактивного навчання та основні види занять на яких можливо його реалізовувати.

Біографії авторів

Г. Гапоненко, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

кандидат педагогічних наук

В. Родіков, Центр розмінування України

кандидат педагогічних наук

 

Посилання

Pro osvity: Zakon Ukrainu vid 05.09.2017 r. № 2145-VIII. Golos Ukrainu. 2017. 27 veresny. (№ 178-179). Available at : zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 (in Ukrainian).

Adaptovana piramida Edgarda Deyla. Available at : www.openlesson.ru/?p=16822 (in Ukrainian).

Anderson, L., Krathwohl, D.A. (2001). Taxonomy for Learning, Teaching and Assessin: A revision of Bloom’s Taxonomy of Educational Objectives. [A Taxonomy for Learning, Teaching and Assessin: A revision of Bloom’s Taxonomy of Educational Objectives] New York: Longman/

Pometyn, O., Pyrozhenko, L. (2005). Syhasnyi yrok. Interaktyvni tehnologii navhanny. [Modern lesson. Interactive Learning Technologies] Kiev, Ukrainu : ASK, 192. (in Ukrainian).

Freire, P. (2003). Pedagogy prugnoblenuh. [Pedagogy of the oppressed] Kiev, Ukrainu : University, 207. (in Ukrainian).

Verbuzkuy, A.A. (1991). Aktivnoy obyhenie v vushey hkole : kontekstnuy podhod : metod. posobie [Active learning in higher education: contextual hike] Moscow, Russia: “Higher school”, 207 с. (in Russian).

Pometyn, O. (2007). Enzuklopediy interaktyvnogo navhanny. Kiev, Ukrainu : ASK, 144. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-05

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ