ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО СПЕЦІАЛЬНОЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ВІЙСЬКОВОГО УПРАВЛІННЯ В МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИНАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2018-2/162-171

Ключові слова:

спеціальна іншомовна підготовка, інноваційний підхід, інтегративні компетенції, технології інтегрованого навчання, психофізіологічна саморегуляція, магістр військового управління в міжнародних відносинах.

Анотація

Розглянуто один із засобів формування інтегративних компетенцій, який полягає в поєднанні методик психофізіологічної саморегуляції функціональних станів майбутніх магістрів військового управління в міжнародних відносинах з методиками іншомовної та фахової підготовки. Складено та апробовано номенклатуру загальних, інноваційних і спеціальних методик психофізіологічної саморегуляції функціональних станів майбутніх магістрів військового управління в міжнародних відносинах. Інтенсифіковано процес розуміння і засвоєння майбутніми магістрами військового управління в міжнародних відносинах інтегративних компетенцій, а також створено передумови для формування та розвитку оптимального рівня мотивації до вивчення іноземних мов.

Біографії авторів

Н. Лавриненко, Воєнно-дипломатична академія імені Євгенія Березняка

кандидат фізико-математичних наук, доцент

С. Лисенко, Воєнно-дипломатична академія імені Євгенія Березняка

кандидат педагогічних наук

Посилання

Victorova, L. V. (2013). Suchasni pidhodi ta innovatsiyni tendentsiyi u vikladanni inozemnih mov profesiynogo spryamuvannya [Modern approaches and innovative trends in the teaching of foreign languages of professional orientation]. National Academy of the SBU. Pedagogical sciences, 109, 20–25. Available at : http: //enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/7508/1/V%D1%96ktorova.pdf (in Ukrainian).

Zagalnoevropeyski rekomendatsiyi z movnoyi osviti: vivchennya, vikladannya, otsinyuvannya [European-wide recommendations on language education: study, teaching, evaluation]. Available at : http://www.nbuv.gov.ua/Portal/Soc.Cum/13/redun.htm.

Izmaylova, O.A. (2010). Formuvannya inshomovnoyi komunikativnoyi kompetentsiyi yak strukturnogo komponentu komunikativnoyi kulturi studentiv movnih VNZ [Formation of foreign language communicative competence as a structural component of the communicative culture of students of language higher educational establishments]. Teaching languages in higher education institutions, 17, 66–72 (in Ukrainian).

Krapchatova, Ya. A. (2010). Psihologo-pedagogichni peredumovi organizatsiyi samo- i vzaemokontrolyu rivnya sformovanosti anglomovnoyi kompetentsiyi v audiyuvanni maybutnih filologiv [Psychological and pedagogical prerequisites for self-organization and control of the level of formation of English competence in listening to future philologists]. Bulletin of KNLU Series: Pedagogy and Psychology, 18, 229–239 (in Ukrainian).

Nikolaeva, S. Yu. (2010). Tsili navchannya inozemnih mov v aspekti kompetentnistnogo pidhodu [Objectives of teaching foreign languages in terms of competency approach]. Foreign languages, 2, 267 pp. (in Ukrainian).

Odintsova, N. B. (2017). Obuchenie dialogicheskoy rechi na urokah frantsuzskogo yazyika [Teaching Dialogue Speech at French Lessons]. Electronic scientific journal «Modern pedagogy». Available at : http://pedagogika.snauka.ru/ 2014/04/2265. (in Ukrainian).

Rozov, V. I. (2004). Formuvannya i rozvitok mehanizmiv adaptivnoyi psihofiziologichnoyi samoregulyatsiyi [Formation and development of mechanisms of adaptive psycho-physiological self-regulation]. Problems of higher education, 81, 87–92 (in Ukrainian).

Chikhantsova, O. Rol inshomovnoyi profesiynoyi komunikatsiynoyi kompetentsiyi pid chas ovolodinnya fahom u VNZ [The role of foreign-language professional communication competence when acquiring a specialty in higher education]. Available at : http://social-science.com.ua/article/695 (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-05

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ