DOI: https://doi.org/10.33099/во.v0i0.162404

РЕАЛІЗАЦІЯ ВИМОГ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ

В. Ягупов, І. Диба

Анотація


 

У статті представлено методологічні засади організації та здійснення дистанційного навчання (ДН) у системі військової освіти як міждисциплінарна наукова проблема. Актуалізація і забезпечення навчальної та військово-професійної суб’єктності слухачів у системі післядипломної освіти, основу яких складає методологічна підвалина суб’єктно-діяльнісного навчання, є основною методологічною основою дистанційного навчання та забезпечення неперервності військово-професійної освіти офіцерського складу в інформаційному суспільстві. У процесі організації ДН необхідно створювати та забезпечувати таку методологічну траєкторію набуття післядипломної освіти офіцерами – суб’єкт навчальної діяльності – суб’єкт квазіпрофесійної діяльності – суб’єкт власної психічної активності – суб’єкт військово-професійної діяльності у Збройних силах (ЗС) України.


Ключові слова


суб’єкт; суб’єктність; суб’єктні прояви; дистанційна освіта; засоби та технології дистанційної освіти; система післядипломної освіти; офіцер як суб’єкт навчальної діяльності.

Повний текст:

PDF

Посилання


Za redaktsieyu Tyshchenko M.G. (2018). Problemy vprovadjennya dystanciynogo navchannya v osvitniomy procesi vishih viyskovyh navchalnih zakladiv ta mojlyvi shljahy ih dbhsshennya [Challenges of ADL implementation in the educational process of higher Military educational Institutions and possible ways of their solution] Zbirnyk materialiv 1 mijnarodnoi naykovo-praktychnoi konferencii (66, 96, 112, 130, 140, 146 s.). Kyiv (in Ukrainian).

Yagupov V.V. (2015). Informatsiyno-komunikatsiyni tehnologii v distantsiynomu navchanni maybutnih kvalifIkovanih robItnikiv. [Information and communication technologies in distance learning of future skilled workers.], Zbirnik naukovih prats, za redaktsieyu Kozyara M.M., Nichkalo N.G.(pr. v 2, 4 ch. 202-205. S. http://lib.iitta.gov.ua/10783/ (data zvernennya 28.12.2018 r.)). Lviv (in Ukrainian).

Yagupov V.V., Svistun V.I. (2009). Student kak sub'ekt uchebnoy deyatelnosti [Student as a subject of educational activity] Novi tehnologii navchannya: SpetsIalniy vipusk # 58: Duhovno-moralne vihovannya I profesionaIizm osobistosti v suchasnih umovah za gol. red. V. O. Zaychuk: zb. nauk. pr. v 2 ch..(Ch. 1. –32–39 ) Kiyiv – Vinnitsya (in Ukrainian).

Yagupov V.V. (2016) Sub’Ektnist uchniv yak osnovna determinanta distantsiynogo navchannya v sistemi profesiyno-tehnichnoi osviti [Subjectivity of students as the main determinant of distance learning in the system of vocational education] Naukoviy visnik Institutu profesiyno-tehnichnoi osviti NAPN Ukrainu #11; Za gol. red. V.O. Radkevich ta In.. (29-36. s. http://lib.iitta.gov.ua/166209/1/SUBEKTNIST.pdf (data zvernennya: 28.12.2018 r.). Kyiv (in Ukrainian).


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Проблеми впровадження дистанційного навчання і освітньому процесі вищих військових навчальних закладів та можливі шляхи їх вирішення: зб. мат. 1 міжнарод. науково-практ. конф. За ред. Тищенко М.Г. (Київ, 16 листопада 2018 р.). Київ, 2018. 21c.

2. Ягупов В. В. Інформаційно-комунікаційні технології в дистанційному навчанні майбутніх кваліфікованих робітників: зб. наук. пр. / За ред. М.М. Козяра, Н.Г. Ничкало. – Львів, 2015. – Вип. 4, ч. 2. – С. 202-205. URL : http://lib.iitta.gov.ua/10783/ (дата звернення: 28.12.2018 р.).

3. Ягупов В. В. Свистун В. І. Студент как субъект учебной деятельности.Нові технології навчання: зб. наук. пр. в 2 ч. [За гол. ред. В. О. Зайчук]. Спеціальний випуск №  58: Духовно-моральне виховання і професіоналізм особистості в сучасних умовах. Київ. Вінниця, 2009. Ч. 1. С. 32–39.

4. Ягупов В.В. Суб’єктність учнів як основна детермінанта дистанційного навчання в системі професійно-технічної освіти.Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України №11.; [За гол. ред. В.О. Радкевич та ін.]. Київ : Інститут ПТО НАПН України, 2016. С.29-36. URL : http://lib.iitta.gov.ua/166209/1/SUBEKTNIST.pdf (дата звернення: 28.12.2018 р.).

5. CollinsA. HalversonR. Rethinking Education in the Age of Technology: The Digital Revolution and Schooling in America. Teachers College. Columbia University, 2009.176 p.

6. European Commission. European report on quality indicators of lifelong learning.Brussels : Directorate-General of Education and Culture. 2002. 95 p.

7. Holmberg B. A. Theory of Teaching-Learning Conversations // Moore M. G. Handbook of Distance Education. The Pennsylvania State University. 2007.P.69-75.

8 The World Bank  A World Bank Report: Lifelong Learning in the Global Knowledge Economy Challenges for Developing Countries // The International Bank for Reconstruction and Development / URL: http://siteresources.worldbank.org/INTLL/Resources/Lifelong-Learning-in-the-Global-KnowledgeEconomy/lifelonglearning_GKE.pdf

9. Lengrand, Paul. Prospects of Lifelong Education / Paul. Lengrand, A. J. Cropley. Ed.,. 1979. 197 р.

10. Recurrent Education: A Strategy for Lifelong Learning. Paris: Organization for Economic Co-operation and Development (OECD), URL : http://www.eric.ed.gov/PDFS/ED083365.pdf. 1973 (дата звернення:20 28.12.18 р.).

11. Taylor, P. C. Transformative science education. In R. Gunstone (Ed.). Encyclopedia of Science Education. Dordrecht, The Netherlands: Springer. 2015. PP.1079–1082.

12. Wanstreet C.E. Interaction in Online Learning Environments. A Review of Literature / The Quarterly Review of Distance Education, Volume 7(4), 2006.– 399 p.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.