РЕАЛІЗАЦІЯ ВИМОГ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • В. Ягупов Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна https://orcid.org/0000-0002-8956-3170
  • І. Диба Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна https://orcid.org/0000-0002-1968-708X

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2018-2/221-230

Ключові слова:

суб’єкт, суб’єктність, суб’єктні прояви, дистанційна освіта, засоби та технології дистанційної освіти, система післядипломної освіти, офіцер як суб’єкт навчальної діяльності.

Анотація

 

У статті представлено методологічні засади організації та здійснення дистанційного навчання (ДН) у системі військової освіти як міждисциплінарна наукова проблема. Актуалізація і забезпечення навчальної та військово-професійної суб’єктності слухачів у системі післядипломної освіти, основу яких складає методологічна підвалина суб’єктно-діяльнісного навчання, є основною методологічною основою дистанційного навчання та забезпечення неперервності військово-професійної освіти офіцерського складу в інформаційному суспільстві. У процесі організації ДН необхідно створювати та забезпечувати таку методологічну траєкторію набуття післядипломної освіти офіцерами – суб’єкт навчальної діяльності – суб’єкт квазіпрофесійної діяльності – суб’єкт власної психічної активності – суб’єкт військово-професійної діяльності у Збройних силах (ЗС) України.

Біографія автора

В. Ягупов, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

доктор педагогічних наук, професор

Посилання

Za redaktsieyu Tyshchenko M.G. (2018). Problemy vprovadjennya dystanciynogo navchannya v osvitniomy procesi vishih viyskovyh navchalnih zakladiv ta mojlyvi shljahy ih dbhsshennya [Challenges of ADL implementation in the educational process of higher Military educational Institutions and possible ways of their solution] Zbirnyk materialiv 1 mijnarodnoi naykovo-praktychnoi konferencii (66, 96, 112, 130, 140, 146 s.). Kyiv (in Ukrainian).

Yagupov V.V. (2015). Informatsiyno-komunikatsiyni tehnologii v distantsiynomu navchanni maybutnih kvalifIkovanih robItnikiv. [Information and communication technologies in distance learning of future skilled workers.], Zbirnik naukovih prats, za redaktsieyu Kozyara M.M., Nichkalo N.G.(pr. v 2, 4 ch. 202-205. S. http://lib.iitta.gov.ua/10783/ (data zvernennya 28.12.2018 r.)). Lviv (in Ukrainian).

Yagupov V.V., Svistun V.I. (2009). Student kak sub'ekt uchebnoy deyatelnosti [Student as a subject of educational activity] Novi tehnologii navchannya: SpetsIalniy vipusk # 58: Duhovno-moralne vihovannya I profesionaIizm osobistosti v suchasnih umovah za gol. red. V. O. Zaychuk: zb. nauk. pr. v 2 ch..(Ch. 1. –32–39 ) Kiyiv – Vinnitsya (in Ukrainian).

Yagupov V.V. (2016) Sub’Ektnist uchniv yak osnovna determinanta distantsiynogo navchannya v sistemi profesiyno-tehnichnoi osviti [Subjectivity of students as the main determinant of distance learning in the system of vocational education] Naukoviy visnik Institutu profesiyno-tehnichnoi osviti NAPN Ukrainu #11; Za gol. red. V.O. Radkevich ta In.. (29-36. s. http://lib.iitta.gov.ua/166209/1/SUBEKTNIST.pdf (data zvernennya: 28.12.2018 r.). Kyiv (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-05

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ