ФОРМИ ТА МЕТОДИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ФАХІВЦІВ СЛУЖБ ПЕРСОНАЛУ ЗБРОЙНИХ СИЛ США
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2018-2/231-240Ключові слова:
форми та методи навчання, фахівці служб персоналу, спеціалісти управління персоналом, система підвищення кваліфікації, курси підвищення кваліфікації.Анотація
У статті проведено аналіз форм та методів навчання, які використовуються в системі підвищення кваліфікації фахівців служб персоналу збройних сил США; розглянуто основні напрями досліджень зарубіжних та вітчизняних науковців у цій галузі; визначено основні групи методів навчання слухачів та їх складові; проаналізовано особливості використання викладачами курсів підвищення кваліфікації різноманітних форм та методів навчання в ході проведення занять.
Посилання
Babanskiy Yu. (1983). Optimizatsiya pedagogicheskogo protsessa : (v voprosah i otvetah) [Optimization of the pedagogical process : (in questions and answers)]. 2-e izd., pererab. i dop. Kyiv : Rad. shk., 287 (in Ukrainian).
Vulfson B. L. (1993). Poslediplomnoe obrazovanie v razvityih stranah [Postgraduate education in developed countries]. Pedagogika, 3, 86 – 92 (in Russian).
Dikan V. S(1999). Refleksivnyiy podhod v teorii i praktike podgotovki buduschih pedagogov v universitetah SShA (pedagogicheskiy aspekt) [Reflexive approach in the theory and practice of training future teachers in US universities (pedagogical aspect)]. Simferopol, 212 (in Ukrainian).
Podosenova E. A. (1985). Problema vzaimodeystviya prepodavatelya i sluhachov v pedagogike vyisshey shkolyi SShA (kriticheskiy analiz) [The problem of teacher interaction and hearing in pedagogy of higher education in the USA (critical analysis)]. Moscow,. – 27 s (in Russian).
Chernilevskiy D. V. (2002). Didakticheskie tehnologii v vyisshey shkole [Didactic technology in high school]. Moscow : YuNITI-DANA, 437 (in Russian).
Austin A. (1985). Achieving Educational Excellence. San Francisco : Jossey-Bass, 156.
Avali M. (1994). Computer mediated collaborative learning: an empirical evaluation. MIS Quarterly, 18 (2), 159 - 174.
Cerbin W. (1994). The course portfolio as a tool for continuous improvement of teaching and learning. Journal of Excellence in College Teaching, 5 (1), 95 - 105.
Daley B. J. Novice to expert: an exploration of how professionals learn. Adult Education Quarterly, 49 (4), 1.
Eaton M. (2002). Searching for the „New" University : Changing Faculty Roles. Working Papers # 2, Project on the Future of Higher Education. Western Washington University, 14.
Guidelines for preparing programme specifications. (2006). The Quality Assurance Agency for Higher Education - Gloucester, 15 p.
Isaacson R. (2001). Integration within the Scholarship of Teaching: When Teachers become I earners in Foreign Disciplines. Journal of Scholarship of Teaching and Learning, 2 (1), 1 - 5.
Johnston R. (1991). Institutional and Interorganizational Contexts of Educational Administrator Preparation. The Urban Review, 23 (1), 31 - 38.
Kleiner A., Roth G., Thomas T., Hamel E. (2000). Oil Change : Perspectives on Corporate Transformation. New York: Oxford University Press.
Marks N., O'Connel R. (2003). Using Statistical Control Charts to Analyze Data from Student Evaluations of Teaching. Decision Science Journal of Innovative Education, 1 (2), 259 - 272.
Murphy J., Forsyth P. (1999). Educational Administration: A Decade of Reform. Sage Publication Company, Thousand Oaks : California, 283.
National Council for Accreditation on Teacher Education. URL: http:// www.ncate.org.
NDEA 21 : A Renewed Commitment to Graduate Education. The Council of Graduate Schools. Final statement. Nov. 2005. URL: http://www.cgsnet.org/pdf/NDEA21 Final.pdf.
Smith P.L., Dillon C.L. (1999). Comparing distance learning and classroom learning: Conceptual consideration. American Journal of Distance Education, 13 (2), 6 - 23.