ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ СЛУХАЧІВ ВВНЗ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2017-1/19-24Ключові слова:
індивідуалізація, проектна робота, лексична одиниця, мовленнєві навички, вміння.Анотація
У статті піднімається питання індивідуалізації навчання іншомовного лексичного матеріалу на практичних заняттях з англійської мови, визначено прийоми та методи індивідуалізації навчання англомовного лексичного матеріалу слухачів ВВНЗ. Одним з реальних чинників, які здатні вирішити проблеми у формуванні особистості, є індивідуалізація навчального процесу. Такий метод неодноразово застосовувався при реалізації ідей особистісно-орієнтованої освіти, що значно впливає на процес підвищення ефективності навчання. Підкреслюється важливість використання мультимедійних засобів у процесі навчання і роль індивідуальної та колективної проектної роботи.