ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ СЛУХАЧІВ ВВНЗ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • В. Басанець ВДА імені Євгенія Березняка, Україна
  • Н. Колотова ВДА імені Євгенія Березняка, Україна
  • О. Хардікова ВДА імені Євгенія Березняка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2017-1/19-24

Ключові слова:

індивідуалізація, проектна робота, лексична одиниця, мовленнєві навички, вміння.

Анотація

У статті піднімається питання індивідуалізації навчання іншомовного лексичного матеріалу на практичних заняттях з англійської мови, визначено прийоми та методи індивідуалізації навчання англомовного лексичного матеріалу слухачів ВВНЗ. Одним з реальних чинників, які здатні вирішити проблеми у формуванні особистості, є індивідуалізація навчального процесу. Такий метод неодноразово застосовувався при реалізації ідей особистісно-орієнтованої освіти, що значно впливає на процес підвищення ефективності навчання. Підкреслюється важливість використання мультимедійних засобів у процесі навчання і роль індивідуальної та колективної проектної роботи.

Біографія автора

В. Басанець, ВДА імені Євгенія Березняка

кандидат політичних наук

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-06

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ