CПОСІБ ІЄРАРХІЧНОГО СТРУКТУРУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • М. Гніденко Державний університет телекомунікацій, Україна
  • О. Ільїн Державний університет телекомунікацій, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2017-1/38-44

Ключові слова:

єдиний інформаційний простір (ЄІП), життєвий цикл (ЖЦ) інформаційного об'єкта (ІВ), CALS (Continuous Acquisition and Life-Cycle Support).

Анотація

 

Описано спосіб ієрархічного структурування інформаційного простору навчального процесу з використанням CALS-технологій. Показано, що для підвищення ефективності інформаційної підтримки задач управління навчальним процесом на різних рівнях ієрархії необхідно структурувати єдиний інформаційний простір (ЄІП) відповідно до стадій його життєвого циклу (ЖЦ).

Біографії авторів

М. Гніденко, Державний університет телекомунікацій

кандидат технічних наук, доцент

О. Ільїн, Державний університет телекомунікацій

кандидат технічних наук

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-06

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ