АКТИВІЗАЦІЯ САМООСВІТНЬОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН ВВНЗ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Н. Замотаєва НУОУ імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2017-1/53-61

Ключові слова:

самоосвітня підготовка, інтерактивні технології, кейс-технологія, нові інформаційні технології, портфоліо, викладачі гуманітарних дисциплін, вищі військові навчальні заклади.

Анотація

Стаття присвячена обґрунтуванню наукових підходів до організації самоосвітньої підготовки викладачів гуманітарних дисциплін вищої військової школи у системі неперервної професійної освіти.

Доведено, що використання кейс-технології сприяє поглибленню самоосвітньої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін за рахунок виконання різного роду випереджальних завдань (пошук та представлення інформації у мережі Інтернет, створення списку посилань на інформаційні ресурси Інтернет, розробка мультимедійної презентації у програмі MS Pоwer Point, використання електронної пошти, обмін повідомленнями у чаті, створення та розміщення інформації у блозі тощо), сприяє активізації дослідницької діяльності викладачів гуманітарних дисциплін ВВНЗ, створює належні умови для практичного застосування набутих знань під час виконання різного роду завдань творчого характеру.

Біографія автора

Н. Замотаєва, НУОУ імені Івана Черняховського

старший викладач кафедри

гуманітарної та соціально-економічної

підготовки факультету підготовки офіцерів запасу

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-06

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ