ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Г. Кашина НПУ імені М.П. Драгоманова м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2017-1/70-82

Ключові слова:

Дистанційні форми навчання, післядипломна освіта вчителів, методологічний підхід.

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні та методичні аспекти використання дистанційних форм навчання у системі післядипломної освіти вчителів технологій. Спираючись на матеріали державних стандартів, світовий та вітчизняний досвід впровадження дистанційних форм навчання сформульовано сучасне розуміння дистанційного навчання вчителів у системі післядипломної освіти.

Біографія автора

Г. Кашина, НПУ імені М.П. Драгоманова м. Київ

кандидат педагогічних наук

доцент кафедри освіти дорослих факультету

перепідготовки та підвищення кваліфікації

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-06

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ