ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ У КОНТЕКСТІ НАУКОВО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: СВІТОВИЙ ДОСВІД

Автор(и)

  • Л. Кримець НУОУ імені І. Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2017-1/95-102

Ключові слова:

влада, децентралізація, управління, реформування, система освіти та науки, науково-освітній простір.

Анотація

Децентралізація управління науково-освітнім простором є одним з пріоритетів суспільного розвитку. Принцип децентралізації влади передбачає формування багатовимірної надскладної системи взаємоузгодження та взаємодетермінації управлінських суб’єктів, основним механізмом якої є соціальна самоорганізація.

В сучасному інформаційному суспільстві децентралізація влади в управлінні науково-освітнім простором можлива тільки за умови конвергенції наукової та освітньої сфери в єдиному інформаційному полі, а державний контроль над системами науки та освіти має бути поступово доповнений дієвими механізмами громадянського самоуправління.

Біографія автора

Л. Кримець, НУОУ імені І. Черняховського

доктор філософських наук

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-07

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ