МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ВИКЛАДАЧЕМ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ

Автор(и)

  • В. Оліферук НУОУ імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2017-1/132-139

Ключові слова:

якість освіти, якість освітньої діяльності, якість навчальних занять, професійна компетентність викладача, моніторинг якості освіти.

Анотація

У статті аналізуються сучасні вимоги до професійної компетентності науково-педагогічних працівників, що пов’язано з необхідністю підвищення якості освіти та освітньої діяльності. Розглядаються певні проблеми щодо здійснення моніторингу якості освітнього процесу у вищих військових навчальних закладах і військово-навчальних підрозділах вищих навчальних закладів. Основну увагу при цьому приділено моніторингу психолого-педагогічній складової професійної компетентності науково-педагогічних працівників. Запропоновано інструментарій (опитувальник) для оцінювання контролюючими особами якості проведених викладачем навчальних занять.

Біографія автора

В. Оліферук, НУОУ імені Івана Черняховського

полковник

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-07

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ