МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ВИКЛАДАЧЕМ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2017-1/132-139Ключові слова:
якість освіти, якість освітньої діяльності, якість навчальних занять, професійна компетентність викладача, моніторинг якості освіти.Анотація
У статті аналізуються сучасні вимоги до професійної компетентності науково-педагогічних працівників, що пов’язано з необхідністю підвищення якості освіти та освітньої діяльності. Розглядаються певні проблеми щодо здійснення моніторингу якості освітнього процесу у вищих військових навчальних закладах і військово-навчальних підрозділах вищих навчальних закладів. Основну увагу при цьому приділено моніторингу психолого-педагогічній складової професійної компетентності науково-педагогічних працівників. Запропоновано інструментарій (опитувальник) для оцінювання контролюючими особами якості проведених викладачем навчальних занять.