МЕТОД ПРОЕКТУ ЯК ОДНА З СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ МЕТОДИК НАВЧАННЯ КУРСАНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2017-1/165-172Ключові слова:
проектно-орієнтоване навчання, метод проекту, освітня технологія, особистісно-орієнтований підхід, структура проекту, курсанти.Анотація
У статті здійснено аналіз наукових думок вчених щодо ефективності використання у вишах проектно-орієнтованого навчання. Розглянуто наукові підходи до використання методу проекту як однієї з ефективних новітніх методик у навчальному процесі і вихованні соціально активної особистості. Досліджено, що проектна діяльність курсантів є важливим компонентом системи ефективної освіти та нестандартним способом організації освітніх процесів через активні способи дії (збір інформації, систематизація, аналіз, синтез, вибір оптимального варіанта, прийняття рішень, прогнозування, планування), спрямованих на реалізацію особистісно-орієнтованого підходу в навчанні у вищому навчальному закладі. Наведено класифікацію, структуру проекту та показники оцінювання.