УПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • О. Божок Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна https://orcid.org/0000-0002-0961-9008
  • В. Златніков Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0001-7019-9551

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2017-2/49-56

Ключові слова:

компетентність, компетентнісний підхід, фахівець іноземної мови (англійська), педагогічні умови, професійна компетенція.

Анотація

У статті розкрито поняття компетентнісного підходу в контексті підготовки фахівців іноземних мов, вказано на види та його особливості. Сучасною парадигмою вищої професійної освіти визнано компетентнісний підхід як один із напрямів оновлення професійної освіти, покликаний розв’язувати суперечності між потребами суспільної практики в компетентних фахівцях та можливостями змісту й методів забезпечення їхньої підготовки.

 

Біографії авторів

О. Божок, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

кандидат педагогічних наук, доцент

В. Златніков, Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Asimov A. G., Schukin A. N. (1999). Slovar Metodicheskih Terminov [Dictionary of the methodological Terms], 365 p.

Bibik N.M. (2010). Kompetenzii i competentnosti u resultatah pochatkovoji osvity. [Competences in the Results of Primary Education]. No. 9, p.1-4.

Bondar V.I.(2011) Formuvannja competentnosti ta concurentnozdatnosti vypusknyka pedagogichnogo VNZ. [The Formation of the Competent and Graduator And

and it's Competent Skills] // Journal: Theory and Practice of the Education, 204 p.

Bondar S. Competenzija osobystosti – integrovanji component navchalnyh dosjagnen uchniv. [The Competence of the Individual as The Integrative Component of its Educational Achievements] / S. Bondar. (2003). Journal: Theory and Practice of the Education No. 2, p.11-15.

Bunk G. Teaching Competence in Initial and Continuing Vocational Training in the Federal Republic of Germany / Gerhard P. Bunk. - European Journal Vocational Training. No.1. (1994), p.8-14.

Crowl T. K., Kaminsky S., Podell D. M. Educational Psycology. Windows of Teaching. (1997), 416 p.

Frumin l. (2005) Competentnostnoe obrazovanije, [Competence education].

Khutorskoy A. V. (2002). Kluchevyje competentnosti kak component lichnostno-orientirovannoj paradigmy obrazovanija. [Key Competences as the Component of the Personal Paradigm of Education] / A. V. Khutorskoy, p. 135-157.

Ovcharuk O. (2003), Kompetentnosti jak kluchovi do onovlennja zmisty osvity. [Competences as the Keys to the Education Innovations] / Oksana Ovcharuk p. 16-27.

Pometun O. I. (2004). Kompetentnisniy pidhid do ozinjuvannja rivniv dosjagnen uchniv. [Competence Approach to Evaluate the Levels of Pupils' Achievements] / O.I.Pometun 10 p.

Savchenko O. Uminnja uchytysja jak kluchova kompetentnist zqgalnoji serednjoi osvity. [The Skill to Study as the Key Competence in the Secondary School] / Oleksandra Savchenko (2004), 112 p.

Zinmnya I. A. Kluchevyje kompetentnosti kak rezultativno zelevaja osnova kompetentontnogo podhoda v obrazovanii. [Key Competences as the Achieved Base of the Competence Approach in the Education] / I.A. Zinnia. (2004). - 42 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-06

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ